در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید;

تریبون آزاد مدیران مدارس ناحیه دو تبریز تشکیل شد

خبرگزاری پانا:با هدف بررسی اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق اهداف در آستانه سالتحصیلی جدید تریبون آزاد مدیران مدارس ناحیه 2 تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به منظور آمادگی برای پروژه عظیم مهر، همایش یك روزه مدیران تمامی مقاطع تحصیلی با حضور مدیر ، معاونین و جمعی از كارشناسان اداره در محل سالن هنرستان وحدت ناحیه2تبریز برگزار شد.

جعفر راستگوی در این جلسه، با تبریك پیشاپیش به مناسب آغاز بهار تعلیم و تربیت ، روز ملی علم و دانش ، ضمن اعلام آمادگی كامل كاركنان ستادی و نیز مدیران تمامی مقاطع تحصیلی در جهت هرچه باشكوهتر برگزار شدن پروزه عظیم مهراز تلاشهای كلیه دست اندركاران بویژه مدیران و كاركنان مدارس در این زمینه تقدیر و تشكر نمود.
راستگوی در ادامه سخنانش، از كسب رتبه اول كشوری توسط آموزش و پرورش استان در توسعه و راه اندازی پژوهشسراها خبر داد، وی پوشش تحصیلی ، انسداد مبادی بیسوادی و توسعه ی پژوهشسرا ها را از دغدغه های اصلی مدیركل آموزش و پرورش استان عنوان كرده خاطر نشان كرد: برای دست یابی به اهداف اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین و نیزچشم اندازمدارس درافق 1404 چاره ای جز پرداختن به امر پژوهش و تحقیق نیست و در این راستا به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز ،اختصاص مبالغی از محل كمك های مردمی به مدارس، به پژوهشسرا های استان، در شورای آموزش و پرورش استان به تصویب رسید.
مدیر آْموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز، تعهد به برنامه های دولت تدبیر و امید ، رهنمودهای وزیر آموزش و پرورش ، برنامه محوری ، فعالیت و عملكرد نظام مند ، پرهیز از مدیریت جزیره ای ، تعظیم و تكریم مقام ومنزلت معلم، داشتن برنامه هفتگی و سالانه مدون و منسجم ، توجه و اهتمام ویژه به انتخاب نماینده معلمان و انجمن اولیا و مربیان واهتمام ویژه به برنامه های دینی فرهنگی ازجمله نماز ، روزه قرآن و نیز تبیین و روشنگری دانش آموزان ومعلمان در زمینه جبهه مقاومت را مورد توجه قرار داده وبر آن تاكید نمود.
لازم به ذكر است درادامه جلسه تعدادی از مدیران مدارس مقاطع مختلف در به صورت داوطلبانه و تریبون آزاد به ایراد نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار