گزارش پانا از جلسه شورای شهر/۳

درخواست ارائه لیست املاک واگذار شده شهرداری

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران درخواست کرد لیست املاک واگذار شده شهرداری در سال ۹۳ به وی ارائه شود در غیر این صورت به عنوان سوال این موضوع را مطرح می کند.

کد مطلب: ۳۹۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، محسن سرخو در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه چند ماه پیش درخواست کرده بودم لیست املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی در سال ۹۳ به من ارائه شود، گفت: پاسخ شهرداری این بود که این لیست را به کمیسیون برنامه و بودجه فرستاده، سپس من طی نامه ای از رئیس شورا درخواست کردم که این لیست را به ما ارائه کند ولی متاسفانه هنوز این تذکر مختصر به جواب نرسیده است این پاسخ از سوی شهرداری مناسب نیست و اگر ادامه پیدا کند به عنوان سوال مطرح می کنم تا در صحن لیست املاک واگذار شده ارائه شود.

وی همچنین درخواست کرد: نرده های پارک شهر که یکی از پارک های وسیع و قدیمی شهر تهران است برداشته شود تا مردم راحت تر از این بوستان استفاده کنند.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه این حصارها این پارک را تبدیل به یک زندان و قلعه کرده است، گفت: دسترسی برای ورود به پارک شهر محدود و سخت است و پیشنهاد می کنم دورتادور این پارک به محلی برای پیاده روی تبدیل شود و کمیسیون شهرسازی و سلامت و معاون های مرتبط با شهرداری این مسیر پیاده روی را ایجاد کنند.

چمران در پاسخ به سرخو گفت: دیوارهای پارک شهر ثبت میراثی است و نمی توان آن را برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار