مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در سفر به شهرکرد؛

استفاده بهینه از منابع موجود سبب توسعه نیروگاهها و ذخیره انرژی در کشور

خبرگزاری پانا:مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با همراهی مسوولان روابط عمومی شرکت های تابعه مادر تخصصی وزارت نیرو در سفر به شهرکرد در جلسه شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان، حضور یافتند.

کد مطلب: ۳۹۷۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،رجبی معمار فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف صحیح و استفاده بهینه از منابع موجود را سبب توسعه نیروگاهها و ذخیره انرژی در کشور عنوان کرد.
در این نشست از مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق خواست تا با اطلاع رسانی ، قابلیت ها و ظرفیت های عظیم و ملی ناشناخته این استان را بیشتر معرفی کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با گزارشی از عملکرد این شرکت روند اجرای پروژه های برق رسانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت برنامه های زیادی برای نوسازی شبکه های فرسوده در استان داریم که در صورت تامین اعتبارات لازم شبکه های برق در بیشتر نقاط استان اصلاح و بهینه سازی خواهد شد.
در این نشست مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند که هریک به تشریح عملکرد خود پرداختند.
رجبی معمار در سفر به شهرکرد با استاندار چهارمحال و بختیاری هم دیدار داشتند و عملکرد صنعت آب و برق استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
وی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ضمن تشریح جایگاه روابط عمومی شرکتهای آب و برق استان در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و برق ، تعامل بیشتر با صدا و سیما و اصحاب رسانه استان را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار