ادامه ناپایداری های جوی در بیشتر نقاط كشور

خبرگزاری پانا: کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تأکید بر تداوم روند ناپایداری‌های جوی در اکثر نقاط کشور در دو روز آینده از وجود ابر و رگبار بر روی ارتفاعات تهران در این مدت خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۶۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امین‌حسین نقشینه گفت: امروز برای دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه های البرز مرکزی و شرقی و جنوب کشور افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.
وی در ادامه افزود: فردا و پس فردا (جمعه و شنبه) نیز پیش بینی می شود این ناپایداری های جوی در استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، کرمان، شمال استان خوزستان و با شدت کمتری برای غرب استان یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رخ دهد.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در دو روز آینده برای برخی نقاط از شرق کشور وزش باد سرعت می گیرد که با به وجود آوردن گرد و خاک باعث کاهش دید افقی خواهد شد.
نقشینه با بیان این مطلب که مردم خوزستان امروز شاهد باد و گرد و خاک هستند اضافه کرد: انتظار می رود که از روز شنبه در سواحل شمال کشور نیز بارش هایی به صورت رگبار پراکنده آغاز شود که باعث خنک شدن این سواحل خواهد شد.
وی همچنین خبر داد: انتظار می رود امشب روی ارتفاعات تهران شاهد رگبار و رعد و برق باشیم و در پاره ای از مناطق نیز باد و گرد و خاک نیز وجود داشته باشد.
نقشینه در پایان بیشینه دمای استان تهران را برای امروز و فردا 33 درجه و کمینه دمای آن را 21 درجه اعلام کرد و گفت: فردا بعدازظهر تهران با افزایش ابر بر روی ارتفاعات مواجه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار