جهت فعالین صنعت گردشگری استان چهار محال و بختیاری برگزار شد:

اولین دوره برنامه ریزی جشن ها و تشریفات چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری پانا:اختتامیه اولین دوره آموزشی برنامه ریز جشن ها و تشریفات جهت مدیران هتل و فعالین صنعت گردشگری با حضور تقی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ،طهماسبی بخشدار بخش بلداجی و رزازی رئیس بهزیستی شهرستان بروجن در منطقه گردشگری اورگان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،این دوره که برای اولین باردر استان و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل بهزیستی با هدف تربیت نیروی متخصص در حوزه گردشگری به مدت 120 ساعت بر گزار شد مورد استقبال فعالان حوزه گردشگری در منطقه آورگان قرار گرفت .
در این برنامه تقی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ضمن بیان برنامه های این اداره کل در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان افزود وجود زیرساختهای متعدد در این حوزه در استان می تواند بخشی از نیاز اشتغال جوانان استان را تامین کند.
وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته بین ادارات کل وآموزش فنی و حرفه ای ، میراث فرهنگی و گردشگری از برگزاری دوره های مهارتی در حوزه توریسم در سراسر استان خبر داد و افزود این اداره کل آمادگی دارد در قالب اعلام نیاز کلیه ارگانها و موسسات دولتی و خصوصی ، دوره های مورد نیاز کارکنان یا جامعه هدف آنان را طبق استاندارد های روز دنیا اجرا نماید.
وی در ادامه با اشاره به اجرای گسترده طرح توانمند سازی مهارتی روستائیان و مناطق محروم در استان ، افزود در قالب این طرح میتوان اشتغال را در این مناطق توسعه داد و از پتانسیلهای منطقه ای نهایت بهره را برد.
طهماسبی بخشدار بلداجی نیز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این دوره ، آمادگی خود را در جهت تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز صنعت گردشگری منطقه اعلام نموده و همکاری سایر دستگاههای را در راستای توسعه توریسم در استان خواستار شد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم جشنواره آشپزی با شرکت 25 نفر از کارآموزان با مضمون پخت ، سرو و پذیرایی از میهمانان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار