سهمیه استان فارس در طرح ملی حفظ قرآن کریم تکمیل شد‌

خبرگزاری پانا: معاون ‌اوقاف استان فارس از تکمیل سهمیه این استان در طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۶۳۳ نفر از استان فارس در این طرح ثبت‌ نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۳۹۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت‌الاسلام سید میثم حسینی از تکمیل سهمیه استان فارس در طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: سهیمه امسال استان فارس 22 هزار و 500 نفر بوده که هفته گذشته این سهمیه تکمیل شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 22 هزار و 633 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند افزود: هرچند سهمیه ابلاغی تکمیل شده اما ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان فارس با اشاره به اینکه شهرستان‌های استهبان، جهرم و قیر 3 شهرستانی بودند که در همان ابتدای سال سهمیه خود را تکمیل کردند افزود: سهیمه امسال شهرستان شیراز 2 هزار و 300 نفر بوده که تاکنون 3 هزار و 300 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی این طرح در اسفندماه عنوان کرد: سال گذشته آزمون کتبی این طرح در تاریخ 15 اسفندماه با حضور 20 هزار قرآن‌آموز استان فارس برگزار شد.

لازم به ذکر است در ماه مبارک رمضان سال 1390 مقام معظم رهبری در جمع جامعه قرآنی استراتژی حرکت قرآنی کشور را بیان کردند و فرمودند که باید در کشور 10 میلیون حافظ قرآن تربیت شود تا از این طریق کشوری قرآنی داشته باشیم و سازمان اوقاف نیز از آن زمان به بعد طرح ملی حفظ قرآن کریم را در کشور اجرا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار