رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران:

گود سیاه کوه به فضای سبز جنگلی تبدیل می‌شود

خبرگزاری پانا: رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برخی اقدامات جنوب شرق تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۳۹۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، علی محمد شاعری رییس ستاد محیط زیست به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد و قائم مقام شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 از برخی اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید ضمن بررسی وضعیت عمومی منطقه از اقدامات انجام شده در سطح منطقه شامل، احداث فضای سبز در محل تخلیه خاک و نخاله ، ساماندهی اراضی متروکه، جمع آوری 90000هزار مترمکعب خاک و نخاله از محور امام رضا (ع) ، ساماندهی و زیباسازی این محور با افزودن 60000 هزار متر مکعب خاک نباتی و کاشت فضای سبز مناسب در اطراف آن، احداث یک مخزن 500 متر مکعبی در پارک وحدت در محدوده ناحیه 2 و کارخانه سیمان تهران نیز بازدید به عمل آمد.

شاعری، در نشستی با حضور شهردار منطقه 15 ضمن ارائه پیشنهاداتی برای ارتقای وضعیت زیست محیطی منطقه اظهار داشت: پروژه فضای سبز گود سیاه کوه باید هر چه زودتر به اتمام برسد تا این محیط عاری از خاك و نخاله كه آسیب جدی به محیط زیست وارد می كند شود.

وی لایروبی مسیلها با آغاز فصل پاییز و احتمال بارندگی بیشتر نسبت به سال گذشته را از دیگر مواردی كه باید در دستور كار قرار بگیرد عنوان كرد و گفت: اخذ مجوز پایان کار ساختمانها باید منوط به رعایت استانداردهای محیط زیستی باشد و طراحی پیاده رو ها و معابر با امکان نفوذ پذیری آب ، پایش مستمر آلاینده های زیست محیطی، ساماندهی تردد خودروهای سنگین منطقه، در دستور كار جدی قرار بگیرد.

گفتنی است رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات محیط زیستی صورت گرفته در منطقه با توجه به موقیعت جغرافیایی و شرایط ویژه آن وضعیت محیط زیستی منطقه را مناسب ارزیابی کرد و اظهار امیدوراری کرد با تعامل و همکاری با سایر سازمانها مشکلات و معضلات محیط زیستی منطقه هر چه سریعتر بر طرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار