تیم های قهرمان دو رشته شنا و دو میدانی مشخص شدند

خبرگزاری پانا:اختتامیه بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور در دو رشته شنا و دومیدانی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس در شهر شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۳۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد جعفری در آیین اختتامیه بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور در دو رشته شنا و دو میدانی در شیراز بیان کرد: این دوره از مسابقات در هشت رشته ورزشی از 9 شهریور آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: دختران مقطع ابتدایی سراسر کشور در تاریخ های فوق الذکر در رشته های؛ فوتسال، مینی والیبال، مینی بسکتبال، تنیس روی میز، شنا، دو میدانی، مینی هندبال و بدمینتون با هم به رقابت می پردازند.
وی با بیان این مطلب که این دوره از مسابقات در دو رشته شنا و دو و میدانی، دانش آموزان دختر متوسطه اول هم حضور دارند، خاطرنشان کرد: مسابقات در دو رشته شنا و دو میدانی به پایان رسید که هم در مقطع ابتدایی و هم متوسطه اول شهر تهران مقام نخست را به خود اختصاص داد.
جعفری اضافه کرد: در دوره ابتدایی و در رشته شنا استان های تهران، خراسان رضوی و فارس به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در مقطع ابتدایی نیز استان فارس سوم شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در رشته دو میدانی و در مقطع ابتدایی استان های آذربایجان غربی، تهران و خراسان رضوی حائز رتبه های اول تا سوم و در مقطع متوسطه اول استانهای فارس، خراسان و تهران به عنوان سه استان نخست این دوره از مسابقات در رشته دو میدانی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار