علی اکبرزاده:

همدلی و همزبانی مهترین هدف جشنواره فرهنگی و ادبی است

خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگی، هنری و اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: همدلی و هم زبانی مهترین هدف جشنواره فرهنگی و ادبی است.

کد مطلب: ۳۸۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مهدی علی اکبر زاده در مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فرهنگی و ادبی مرحله کشوری دانش آموزان متوسطه دوم در اصفهان اظهار کرد: با توجه به سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی شما دانش آموزان برگزیده از سراسر کشور وظیفه ی ادامه این شعار را دارید.

وی افزود: شما دانش آموزان فرهیخته و منتخب در هر سطحی که هستید باید بعد از اختتامیه جشنواره فعالیت هایتان را با امید بیشتری ادامه دهید تا شاهد حضورتان در جشنواره های بین المللی باشیم.
مدیر کل فرهنگی، هنری، پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سخن دکتر شریعتی که " باطل را اگر نمی شود از بین برد اما می شود رسوا کرد و حق را اگر نمی شود مستقر کرد می شود اثبات نمود " گفت: تیم مذاکرات هسته ای با همدلی، گفتگو و پژوهش توانستند انگشت اتهام بعضی از کشورهای مدعی جهان را از ایران بردارند و شما دانش آموزان باید ادامه دهنده حرکت آن ها باشید.
علی اکبرزاده شرایط نسل های قبل را با نسل جدید متفاوت دانست و گفت: چند نسل قبل اسلحه به دست گرفتند و مبارزه کردند چون شرایط متفاوت بود اما در حال حاضر ابزار و قدرت در دست شماست باید جنگ فرهنگی و نرم را ادامه دهید.
وی ادامه داد: در این چند روز فرصت دارید آیین دوست یابی را به جا آورید و با همدلی دوستان زیادی را از سراسر کشور پیدا کنید و با هم در ارتباط باشید تا در زمینه های فرهنگی، ادبی و پژوهشی بتوانید به یکدیگر کمک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار