شاخص های رشد و بالندگی جامعه، حضور پر رنگ زنان در عرصه های مختلف

خبرگزاری پانا:مسئول امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:حضور پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اشتغال، سیاسی و ورزشی است، به همین خاطر امیدواریم زنان جامعه هر یک بتوانند در عرصه‌های قهرمانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

کد مطلب: ۳۸۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سودابه رادفر در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ابزار موفقیت زنان در جامعه، اظهار کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که همه بانوان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند و از مزیت رقابتی و سرمایه اجتماعی موجود در جامعه بهره لازم را ببرند.

وی ادامه داد: در واقع یکی از شاخص‌های بالندگی و نشانه‌های پیشرفت جوامع توسعه‌یافته، حضور پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اشتغال، سیاسی و ورزشی است، به همین خاطر امیدواریم زنان جامعه هر یک بتوانند در عرصه‌های قهرمانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌ها محدود به حضور افراد خاص نیست، افزود: با توجه به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامت خانواده و جامعه، در این وزارتخانه برای اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه‌های مختلف دست یاری به سمت مردان و زنان جامعه دراز می‌کنیم؛ چرا که حرف‌های ما باید به گوش دولت‌مردان و تصمیم‌گیران برسد، در غیر این صورت اثرگذاری چندانی نخواهد داشت، لذا انتظار داریم ما را در بخش ارتقای سازمانی کمک کنند.

رادفر تصریح کرد: در جامعه امروزی زنان هر چه بیشتر باید به مطالبات و خواسته‌های خود بپردازند، البته در این راستا نباید از رعایت حقوق و قوانین موجود در جامعه غافل شوند و با درخواست ساعات کاری کمتر و مرخصی‌های بیشتر انتظار پست و جایگاه برابر با مردان داشته باشند، بلکه در چنین شرایطی باید تلاشی حداقل دو برابر مردان داشته باشند تا به جایگاهی درخور دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار