همزمان با هفته دولت

جشنواره بومی عرضه محصولات روستایی و عشایری در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا:همزمان با گرامیداشت هفته دولت جشنواره بومی عرضه محصولات روستایی و عشایری در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۳۸۶۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اردبیل از برگزاری جشنواره آش نیر، جشنواره بومی عرضه محصولات روستایی و عشایری بیله‌درق و برقراری نخستین خط پرواز مستقیم اردبیل به استانبول به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد .

کریم حاجی‌زاده اظهار داشت: با برگزاری دهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار شهرستان نیر در 29 و 30 مردادماه به پیشواز گرامیداشت هفته دولت می‌رویم .

وی تصریح کرد: در این جشنواره از 15 استان کشور از جمله اردبیل، گیلان، تهران، آذربایجان‌شرقی، لرستان، گلستان و... حضور دارند .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: به مناسبت هفته دولت، برپایی جشنواره بومی محلی عرضه محصولات لبنی و تولیدات روستایی و عشایری در روستای هدف گردشگری بیله‌درق شهرستان سرعین به منظور معرفی توانمندی‌های گردشگری این روستا و آشنایی مسافران و گردشگران با آداب و رسوم و محصولات محلی، روستایی و عشایری تدارک دیده شده است .

وی از برقراری نخستین پرواز مستقیم اردبیل به مقصد استانبول و برگزاری تورهای اردبیل - استانبول به مدت شش شب اقامت و هفت روز در هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره استانبول به مناسبت گرامیداشت این هفته خبر داد .

حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود بیان کرد: در راستای عقد قرارداد شرکت خدمات مسافرتی مدار با شرکت اطلس جت ترکیه، نخستین پرواز در روز پنجشنبه 29 مردادماه سال‌جاری از محل فرودگاه اردبیل انجام می‌گیرد و پروازهای بعدی نیز به فاصله یک هفته از هم در روزهای پنجم، دوازدهم و نوزدهم شهریورماه در ساعت 4:20 بامداد از اردبیل و برگشت ساعت 11:30 به وقت استانبول برقرار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار