مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل خبرداد:

انجام بیش از 11 هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی اردبیل

خبرگزاری پانا: مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: 11 هزارو 611 عمل جراحی سال گذشته در بیمارستان های تامین اجتماعی استان اردبیل انجام گرفته است.

کد مطلب: ۳۸۵۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی نیک سیرت در پنجمین همایش تجلیل و تکریم از کارفرمایان نمونه استان اردبیل افزود: این تعداد عمل جراحی در دو بیمارستان سبلان اردبیل و ارس پارس آباد انجام شده که طبق نظرسنجی های به عمل آمده بیشتر مراجعه گنندگان از خدمات درمانی اعلام رضایت کردند.
وی اظهار داشت: در این مدت تعداد 726 هزار و 249 مورد به مراکز وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مراجعه سرپایی داشتند که رشد 4،8 درصدی را نسبت به سال 92 نشان می دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به این که بیش از 540 هزار بیمه شده حدود 44 درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، بیان کرد: دو بیمارستان موجود در استان هم در مجموع با 290 تخت از حیث امکانات درمانی در کشور در رتبه سوم است.
نیک سیرت از وجود چهار درمانگاه تخصصی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، خلخال و گرمی خبر داد و گفت: برنامه ریزی کردیم درمانگاه شهرستان نمین را هم در آینده نه چندان دور احداث کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان افزود: در دو سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال برای توسعه و عمران بیمارستان ها و درمانگاه های استان هزینه شده است.
وی کار آفرینی و ایجاد اشتغال برای جوانان در جامعه را افضل کارهای خیر دانست و اظهار داشت: کار فرمایان 30 سال سفره رزق حلال و پاک را بر کارگران فراهم می کنند که این عمل در نزد خدا اجر و پاداش عظیم دارد.
نیک سیرت اضافه کرد: کارفرمایان در واقع جهادگران عرصه اقتصاد در کشور هستند و در واقع با ریسک و خطر پذیری تمام دار و ندار خود را برای پیشرفت کشور به میدان آورده اند.
گفتنی است: در این آیین از کارفرمایان نمونه استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر،تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار