استاندار هرمزگان با صدور پیامی:

سالگرد بازگشت آزادگان به میهن را گرامیداشت

خبرگزاری پانا: ستاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن 26 مرداد سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشت.

کد مطلب: ۳۸۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در متن پیام جاسم جادری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

26 مرداد سالگرد بازگشت پرستوهای عاشقی است که به عشق پیر جماران دوران سخت و مشقت بار سال ها اسارت را پشت سر گذاشتند و به میهن اسلامی بازگشتند. دورانی که همچون نگینی تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

اگر مجاهدت ها و پایداری های آزادگان عزیز ما در زیر شکنجه های سخت و دشوار دون صفتان بعثی نبود به جای عزت و سربلندی ملت، چتر سیاه ظلم و تجاوز و دخالت دشمنان اسلام و ایران بر ما سایه افکنده بود ولی امروز عزت و شرف ملت دستاورد مجاهدت دلیرمردان و آزادگانی است که با اهدای خون و جان و تحمل سختی و شکنجه بر دشمن پیروز و بی گمان همه آحاد ملت امروز سپاس گذار حماسه آفرینی های آنان می باشند و خاطرات به یاد مانده روزهای بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی را گرامی می دارند.

اینجانب نیز 26 مرداد، که یادآور روزهای شادی آفرین و لذت بخش آزادی فرزندان برومند ایران اسلامی و فرصتی برای ارج نهادن به مقاومت های بی نظیر آنها در اسارتگاه های مخوف دشمن بعثی است، گرامی داشته و به آزادگان عزیز که الگوهای مقاومت و رادمردی ملت فداکار ایران اسلامی می باشند تبریک عرض نموده و عزت، سربلندی و تداوم افتخار آفرینی های آنان را از خداوند متعال خواهانم.

جاسم جادری

استاندار هرمزگان


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار