اجرای طرح نشاط و تعالی جهت فرزندان کارکنان شهرداری منطقه20

خبرگزاری پانا :فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه 20 گفت: طرح نشاط و تعالی با اجرای ویژه برنامه های تفریحی و علمی برای 350 نفر از فرزندان کارکنان شهرداری منطقه اجرا شده است.

کد مطلب: ۳۸۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ،علیرضا اسفراینی نژاد با اعلام این خبر گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و افزایش نشاط و توان علمی آنان، طرح نشاط و تعالی در دو بخش پسران و دختران و در مقاطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان با اعزام آنان به مراکز تفریحی و علمی و اجرای ویژه برنامه های تفریحی،آموزشی ،ورزشی و رفاهی برگزار شده است.

اسفراینی نژاد با بیان اینکه این طرح از سوم مرداد ماه سال جاری آغاز شده است و تا 18 شهریور ادامه خواهد داشت افزود: دلفیناریوم برج میلاد تهران، سرزمین عجایب، سینما غزالی ، بوستان مینیاتوری، پارک ژوراسیک و باغ موزه قصر از جمله مراکزی است که از ابتدای شروع این طرح بازدید شده است.

وی با اشاره به اینکه آشنایی با مراکز علمی و مذهبی و آثار باستانی ری نیز در این طرح در نظر گرفته شده، اظهار کرد : در ادامه این طرح اجرای تورهای ری گردی ، بازدید از مرکز پسماند آراد کوه ،باغ وحش ،قلعه سحرآمیز و بوستان آب و آتش پیش بینی شده است.

اسفراینی نژاد تصریح کرد: با توجه به رویکرد شهرداری تهران در سال جاری مبنی بر نهادینه کردن طرح آسمان آبی ، زمین پاک آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوعات ترافیکی و بازیافت مواد و ارتقاء فرهنگ ترافیک خانواده ها از اولویتهای طرح نشاط و تعالی در این منطقه است.

/خبرنگار: زهره باغبانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار