برنامه راه معاونت آموزش ابتدایی منطقه1 در سال آینده ترسیم شد

خبرگزاری پانا: کرمانی معاون آموزش ابتدایی منطقه1 توجه به اصول مدیریت در مدرسه - تاکید برتوجه مدیران به ارزشیابی کیفی – توصیفی و توجه به تغییر نگرش در این زمینه را مورد آموزش و تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۳۸۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه مدیران ابتدایی در محل سالن همایش معلم منطقه1 آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد. شروع برنامه با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید ، سرود جمهوری اسلامی همراه بود.

کرمانی معاون آموزش ابتدایی منطقه1 ضمن قدردانی ازمدیران محترم ،در مورد فرصت طلایی خرداد به بیان موارد ذیل پرداخت:

-توجه به رشد معنوی و نهادینه کردن ارزش ها در دانش آموزان ،رشد عاطفی و آموزش مهارت ها .

-توجه به بسته ی 12 جلدی راهنما مدیران در برنامه ها ، ارسال تقویم اجرایی در مرداد ماه .

- توجه به میزان مشارکت اولیا جهت بهره گیری از توانمندی آنان در امور .

- توجه به طرح سناد و امور مربوط به ثبت نام.

وی در ادامه مطالبی پیرامون اهداف سند تحول، سلامت و بهداشت روانی، جسمی ،تغذیه ،ورزش و تحرک جسمی توجه به امر سواد آموزی ،آموزش خانواده ،نصب 4 پوستر ارسالی در اتاق آموزگاران ،توجه به ترویج فرهنگ مطالعه و راهنمای کتابخانه ی کلاسی ، و.... ارائه نمودند .

یحیائیان معاون پشتیبانی منطقه بعد از قدردانی از مدیران وتوجه به خلاقیت و ابداع وابتکار برخی از مدیران در خصوص برنامه ها ، رعایت و احترام به قانون را اهم اصل مدیریت دانستندوبه مواردذیلاشاره فرمودند :

- عدم به کار گیری نیروی آزاد در مدارس دولتی .( مگر بااحراز شرایط و از طریق کارگزینی )

-میزان شرکت و ورود اعضای محترم انجمن در امور مدرسه .

سپس مدرس کشوری در ارزشیابی کیفی - توصیفی جلسه را با آموزش در این زمینه به صورت فعال (پرسش و پاسخ )ادامه دادند .ایشان ضمن نمایش پاور ، موارد مهم ارزشیابی کیفی - توصیفی ،چیستی و چرایی ،نظریه های یادگیری ، مقایسه ارزشیابی با رویکرد ساختن گرایی و رفتار گرایی ، ،اهداف ،چگونگی جمع آموری اطلاعات ، ابزار ها ی جمع آوری اطلاعات از جمله پوشه کار وفرم ارزیابی مدیر از پوشه ی کار ،انواع آزمون ها ،چک لیست و دفتر ثبت گزارشات ، تکالیف دانش آموزی و توجه به تفاوتهای فردی ، نحوه باز خورد ، داور ی و ارتقا ی پایه ونتایج مثبت ارزشیابی توصیفی در فرآیند یاد دهی و یاد گیری و ...وتوجه به تغییر نگرش در این زمینه را ، مورد آموزش وتاکید قرار دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار