رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به پانا خبر داد؛

آغاز اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات از روز دوشنبه

خبرگزاری پانا: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام کاروان های دانشجویی به سفر عتبات از روز دوشنبه 19 مردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۳۸۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اعلام این خبر گفت: 10 هزار نفر از دانشگاهیان در سیزدهمین دوره اعزام به عتبات اعزام می شوند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به استقبال دانشگاهیان از سفر عتبات افزود: با توجه به افزایش سهمیه عتبات دانشگاهیان، جامانده های عمره سال ۹۴ و دانشگاهیان عمره گزار سال جاری نیز می توانند به این سفر معنوی اعزام شوند.


به گفته وی، سهمیه اعزام دانشگاهیان به عتبات در گروه‌های پسران مجرد، استادان، دختران دانشجو به همراه یکی از محارم، کارمندان دانشگاه‌ و متأهلان انجام می شود.


فقیهی با بیان اینکه اعزام کاروان های دانشجویی به عتبات تا 20 آبان ماه ادامه دارد، گفت: در این مدت روزانه دو کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه مدت زمان سفر به عتبات 7 روز است، گفت: هزینه کاروان زمینی از ایستگاه تهران برای هر فرد 960 هزار تومان و هزینه افراد با کاروان هوایی یک میلیون و 550 هزار تومان از تهران تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار