مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد؛

برق روستایی و توسعه شبکه و پایداری برق روستاییان اولویت کاری ماست

خبرگزاری پانا:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برق روستایی و توسعه شبکه و پایداری برق روستاییان و روشنایی معابر دغدغه زیادی داریم و اولویت کاری خود را با همه توان در این بخش گذاشته‌ایم.

کد مطلب: ۳۷۹۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مبادله موافقت‌نامه 30 میلیارد ریالی توسعه برق روستایی در این استان خبر داد.

داوود راهزادی عصر امروز در بازدید از منطقه محروم پشتکوه جلیل و تنگ تامرادی در بخش سپیدار یاسوج، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و پی‌گیری‌هایی که از مرکز داشتیم برای توسعه شبکه برق روستایی در استان اقدامات خوبی تاکنون انجام داده‌ایم.

مدیرعامل برق روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشترین عزم خود را برای دریافت اعتبارات ملی کرده‌ایم و معتقدیم که از محل اعتبارات استانی و سایر اعتبارات کار کمتری به نسبت اعتبارات ملی می‌توان انجام داد.

این مسئول تصریح کرد: برای برق روستایی و توسعه شبکه و پایداری برق روستاییان و روشنایی معابر دغدغه زیادی داریم و اولویت کاری خود را با همه توان در این بخش گذاشته‌ایم.

راهزادی یکی دیگر از موضوعات مهم برای شرکت توزیع نیروی برق استان را برق عشایر ذکر کرد و گفت: در دنیایی که به سمت مدرن شدن پیش می‌رود لازم است تا حداقل امکانات را برای عشایر که اصلی‌ترین تولید کنندگان کشور در تأمین پروتئین مورد نیاز هستند فراهم کنیم و به همین دلیل نعمت برق یکی از خواسته‌های به حق این قشر مظلوم و البته محروم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از پی‌گیری‌های مستمر خود و مکاتبه با برق روستایی کشور برای تخصیص اعتبار جهت برق‌دار کردن مناطق عشایری سخن به میان آورد و گفت: مبلغ 700 میلیون تومان موافقت‌نامه مبادله کردیم که در حال تنظیم اسناد برای مناقصه هستیم.

راهزادی به اقداماتی که در خصوص توسعه و ساماندهی شبکه برق روستایی در بحث اعتبارات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: در بحث روشنایی معابر و توسعه شبکه روستایی 30 میلیارد ریال موافقت‌نامه مبادله شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار