کمبود اعتبار مشکل اصلی توسعه فعالیت های فرهنگی است

خبرگزاری پانا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای انجام و توسعه فعالیت ها از جمله تدوین نقشه جامع فرهنگی دراین استان با کمبود اعتبار روبرو هستیم.

کد مطلب: ۳۷۸۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

حمیده ماحوزی در نشست بررسی راهکارهای تدوین نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر افزود: با تاکیدهای فراوانی که رهبر فرزانه انقلاب روی مقوله فرهنگ داشته اند، مسوولیت دستگاه های اجرایی در این زمینه بیش از پیش احساس می شود .

وی اضافه کرد: با توجه به پیشینه و تاریخچه فرهنگی بسیار غنی استان بوشهر تدوین نقشه جامع فرهنگی این استان ضروری است .

ماحوزی با بیان این که تدوین نقش جامع فرهنگی به نحو مطلوب همواره از تاکیدات نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر است، ادامه داد: مشخص کردن تیم های تحقیاتی و تهیه گزارشی کامل از فعالیت هایی که تاکنون برای تدوین نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر انجام شده کمک شایانی برای پیشبرد اهداف طراحی شده دراین زمینه است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آمایش سرزمینی برای انجام فعالیت در هر محدوده جغرافیایی را مهم دانست و گفت: برای شناخت و درک بهتر مسایل فرهنگی نیاز مبرم به بومی سازی از طریق مهندسی فرهنگی است .

وی با اشاره به این که برخی مشکلات اجتماعی ناشی از نبود پیوست فرهنگی در پروژه های مهم است، ادامه داد: در صورت وجود پیوست فرهنگی در پروژه های کلان زمینه ایجاد بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار