دستگیری زور گیر مسافرنما در نیشابور

خبرگزاری پانا: با اقدام به موقع ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور زور گیر مسافرنما پس از سرقت شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۳۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان نیشابور مبنی بر زورگیری وجوه نقد و تلفن همراه وی توسط فردی مسافر نما در یکی از مناطق شهر نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسن امیری افزود: با تشکیل تیمی ویژه پرونده تحت بررسی قرار گرفت و پس از تحقیقات انتظامی از شاکی مشخص شد متهم به عنوان مسافر جهت عزیمت به یک روستا سوار خودرو شده که در یکی از نقاط خلوت با تهدید چاقو و به زورمبلغی وجه نقد و گوشی موبایل را سرقت و از محل متواری شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بلافاصله تیم های عملیاتی این فرماندهی با استقرار گشتهای محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف شهر موفق شدند سارق زور گیررا در یکی از خیابان ها شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: متهم در باز جویی های به عمل آمده با توجه به ادله پلیسی و مواجه حضوری با شکات، به سرقت وجوهات نقد و تلفن های همراه تعداد ۷نفر از رانندگان خودرو های سواری و تاکسی ها اعتراف کردواظهار داشت به عنوان مسافر سوار خودروها می شدم و در نقاط خلوت شهر با تهدید و به زور از رانندگان وجوهات نقد آنان را سرقت می کردم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار