دانشگاه امیر کبیر میزبان دومین سمینار سراسری مراکز تماس
خبرگزاری پانا: دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمانها ۱۴ مرداد ۹۴ در ۲ بخش اصلی ˝بررسی دستاوردهای نوین مدیریتی و فناوری به مدت یک روز در دانشگاه امیر کبیر تهران از سوی شرکت آمیزه برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی این شرکت با توجه به نقش و اهمیت مشریان به عنوان مهمترین سرمایه سازمانها هدف از برگزاری این سمینار انتقال دانش و تجربیات روز دنیا در این صنعت به فعالین و علاقمندان آن عنوان شده است تا بدین ترتیب شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی این حوزه از تجارت در کشور باشیم علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۹۱۴۷۹تماس بگیرند.
ارسال دیدگاه