طی جلسه ای صورت گرفت:

بررسی مشکلات بخشداری و دهیاری ها توسط فرماندار قرچک

خبرگزاری پانا: جلسه بررسی مشکلات بخشداری و دهیاریهای قرچک صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان قرچک، ابرهیم جمشیدی بخشدار مرکزی و دهیاران برگزار شد.

کد مطلب: ۳۷۶۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، فرماندار شهرستان قرچک در این نشست به وظایف دهیاران و بخشداری اشاره کرد و از آنها خواست تا برای پیشبرد امور روستا با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

مسعود مرسل پور با تأکید بر اینکه دهیاران می بایست در مدیریت حوزه روستای خود ابتکار عمل داشته باشند، افزود: دهیاران امین مردم و بازوان دولت در روستاها هستند و در زمینه خدمت رسانی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان داشت: کاری بکنیم که مردم به شما اعتماد داشته باشند، چون شما دهیاران در بین مردم هستید و به تمامی امور و مشکلات آنها اشراف دارید.

مرسل پور افزود: دهیاران رابط بین مردم روستا با بخشداری و فرمانداری هستند و باید شما دهیاران اعتماد مردم را در همه حوزه ها جلب کنید و اگر اعتماد شهروندان جلب نشود، آنها نسبت به مسوولان دلسرد می شوند.

فرماندار قرچک با بیان اینکه دهیاران بازوان اجرایی بخشدار و بخشداری هستند، افزود: تسهیل در رفع مشکلات مردم در اولویت برنامه های دهیاران و بخشدار باشد .

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی فرمانداری و بخشداری رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم است و بهترین راه برای اینکه مردم به ما اعتماد کنند، ارائه خدمات مطلوب و شفاف سازی خدماتی است که شما دهیاران و بخشداری به ساکنین روستاها می دهید.

وی اظهار داشت: برای برطرف کردن مشکلات در روستاها باید با وحدت و تعامل گام برداریم و نظارت ویژه ای از سوی بخشداری بر کار شورها و دهیاران صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمکین به قانون باید در اولویت امور دهیاران و بخشدار باشد، عنوان کرد: دهیاریها تمام مشکلات و معضلات موجود در سطح روستاها را به بخشدار منتقل کنند تا ایشان نیز موارد را به اطلاع فرمانداری برساند .

این مقام مسئول بیان داشت: سعی خواهیم نمود در هفته های آینده با حضور کارشناسان ، مشکلات حریم روستاهای شهرستان قرچک بررسی شود و امیدواریم بتوانیم راهکارهای مناسب برای این موضوع پیدا کنیم تا مشکل حریم روستاها برطرف شود.

فرماندار قرچک تاکید کرد: دهیاران و مجموعه بخشداری در تمامی کارها سعه صدر داشته باشند و به موضوعات حاشیه ای نپردازند.

مسعود مرسل پور در پایان بیان داشت: منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم را سرلوحه کاری های خود قرار دهید، چرا که تمامی سخنان این عزیزان در همه مباحث مختلف خدمت رسانی مطلوب مسوولان به مردم است.

بخشدار مرکزی نیز در این جلسه به مشکلات و معضلات بخش اشاره کرد و از فرماندارجدید خواست مشکلات بخشداری و روستاها را بررسی و حل نماید.

ابراهیم جمشیدی خواهان تداوم این نشست‌ها شد و گفت: این جلسات کمک بسزایی در حل مشکلات روستا‌ها می کند و با رصد معضلات و مشکلات می توان تصمیم‌گیری بهتری کرد.

گفتنی است در این نشست در خصوص مشکلات آب روستاها، فضای سبز، ساخت و ساز غیرمجاز، اماکن ورزشی، مسائل حریم روستاها، کمبود منابع مالی، راه های روستایی، زیرگذرها، فاضلاب روستایی، طرح هادی روستایی، اعتبار برای پروژه های نیمه کاره، ساماندهی امور دهیاری ها و … بحث و تبادل نظر شد.

/خبرنگار: علی اکبرپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار