راهبردهای مقام معظم رهبری موفقیت در مذاکرات هسته ای را رقم زد

خبرگزاری پانا: امام جمعه موقت ملایر گفت: راهبردهای هوشمندانه و حمایت قاطع مقام معظم رهبری مسیر را برای نظام و تیم مذاکره کننده هسته ای هموار کرد و موفقیت را در این مذاکرات رقم زد.

کد مطلب: ۳۷۵۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: حجت الاسلام عبدالله مقدسیان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با تبعیت از رهنمودها و هدایت های رهبر معظم انقلاب در این مذاکرات در مقابل 5+1 به موفقیت رسیدند.
وی اظهار کرد: مقام عظمی ولایت نیز با پشتیبانی و حمایت قاطع از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، از زحمات و تلاش های سازنده آنها قدردانی و تشکر کردند.
وی افزود: طبق تاکیدات رهبری این مذاکرات باید به نفع مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور باشد و دشمنان باید بدانند که ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و زور نخواهند رفت.
حجت الاسلام مقدسیان ادامه داد: همانگونه که ملت ایران در همه عرصه ها نشان دادند که همواره در خط ولایت و رهبری حرکت کرده و این امر را به خوبی در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند، در این عرصه نیز موفق و سربلند شدند.
وی با بیان اینکه با اصلاح امورات داخلی کشور نیز می توان در مقابل همه ترفندهای دشمنان ایستاد، بیان داشت: ملت ایران تا رسیدن به حق خود و پیروزی نهایی در برابر دشمنان اسلام و قرآن شعار استکبار ستیزی را ادامه خواهند داد.
خطیب جمعه ملایر با محکوم کردن جنایت های اسراییل و آل سعود گفت: امروز کشور سوریه در خط مقدم مقابله با داعش و اسراییل ایستاده و با حفظ وحدت، اتحاد و مقاومت تا کسب پیرزوی نهایی با سران استکبار و گروه های تروریستی مقابله خواهند کرد.
حجت الاسلام اظهار کرد: آمریکا همواره مدافع حقوق رژیم غاصب اسراییل است، اما باید بدانند که ملت همیشه بیدار ایران اسلامی تا آزادی قدس شریف در کنار ملت مظلوم فلسطین و حزب الله است.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی بزرگ در دست ملت است که با نثار خون هزاران شهید و زحمات بی دریغ معمار کبیر انقلاب امام راحل(ره) به ثمر نشسته و باید با وحدت و همدلی و حرکت در مسیر ولایت حفظ و نگهداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار