جشنواره امیری خوانی در مازندرن برگزار خواهد شد

خبرگزاری پانا: مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری جشنواره امیرپازواری و امیرخوانی خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۴۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری ساری، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه حمایت مادی و معنوی از همه مراکز، گفت: مراکز کانون پرورش و فکری برای تخصیص بودجه عمرانی و جاری دارای اولویت هستند.

گرجی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‏ هایی نظیر نشست‏های هفتگی امیرشناسی برای نوجوانان این مرکز که با شعار سال کانون استان (افزایش آشنایی اعضا با مولفه‏ های بومی اسلامی) انطباق کامل دارد، افزود: شناخت شخصیت‏های فرهنگی،علمی، ادبی و هنری استان در سطح استان قابل گسترش است.

وی افزود: امیر پازواری یکی از شخصیت های موثر فرهنگی در استان مازندران است که می تواند به عنوان یک الگو به نسل امروز معرفی شود.

این مسوول جهت برگزاری جشنواره امیر پازواری و امیری خوانی به کودکان و نوجوانان و عموم خبر داد و افزود: در صورت آمادگی مرکز شماره یک ساری، استان از این برنامه حمایت خواهد کرد.

گرجی با توجه به برگزاری نشست های هفتگی امیرشناسی در این مرکز اظهار داشت: بازید از مرکز ساری شناسی و مرکز تحقیقات مازندران شناسی از جمله برنامه هایی است که می تواند اعضا را در جهت شناخت بهتر مفاخر استان راهنمایی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار