یک مقام مسئول در وزارت علوم به پانا خبر داد؛

اعلام زمان نتایج نقل و انتقالات دانشجویی

خبرگزاری پانا: معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: نتایج فرایند نقل و انتقلات دانشجویان دانشگاه های دولتی تا پایان مردادماه اعلام می شود.

کد مطلب: ۳۷۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

ابوالحسن ریاضی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اعلام این خبر اظهار داشت: نتایج نقل و انتقالات دانشجویان پس از بررسی و تایید دانشگاه های مقصد تا پایان مرداد ماه اعلام می شود.


معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه 15 هزار دانشجو تقاضای خود را برای مهمانی و انتقال در سامانه وزارت علوم ثبت کرده اند، گفت: در حال حاضر با درخواست 6 هزار دانشجوی متقاضی موافقت شده است. البته تعداد پذیرش نهایی به تعداد مورد پذیرش از طرف دانشگاه مقصد بستگی دارد.


وی با تأکید بر اینکه ظرفیتی از طرف دانشگاه مقصد برای پذیرش دانشجوی مهمان تعیین نشده است، گفت: هر دانشگاه با توجه به ضوابط و شرایطی که دارد می تواند ظرفیت پذیرش را اعلام کند.


این مقام مسئول در سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: البته دانشجویان باید واجد شرایط خاص برای مهمان شدن باشند و در صورتی که این افراد دارای شرایط لازم باشند در مرحله اول وارد سایت دانشگاه مبدا شوند تا درخواست های آن ها بررسی و تایید شود.


به گفته معاون دانشجویان داخل سازمان وزارت علوم، دانشگاه های مقصد در چارچوب اختیارات و سیاست ‌های سازگار با ساختار وزارت علوم موافقت خود را با تقاضای دانشجویان تعیین می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار