مشاور امور بانوان آموزش و پرورش خراسان جنوبی

کرامت زن به حفظ حجاب و عفاف است

خبرگزاری پانا : مشاور امور بانوان اداره کل اموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : کرامت زن مسلمان به حفظ حجاب و عفاف است و تکلیفی از جانب خدا برای زنان در جهت حفظ و ارزش آنان در جامعه می باشد.

کد مطلب: ۳۷۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، معصومه نظری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی عفاف و حجاب به جایگاه زن در جامعه اشاره کرد گفت : قابلیت های بانوان در میان آحاد جامعه استفاده از دو مبنای اسلامی حجاب و عفاف است و این دو مبنا اگر در کنار هم قرار گیرند می توانند تقوا و فضائل معنوی را همراه ساخته و بانوان را به عنوان مرواریدهای گرانبها حفظ و کرامت بخشند .


مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه داردو آموزش و پرورش بنا به رسالت ذاتی خود تلاشهای تاثیر گذاری برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و بویژه در سطح واحد ها و مراکز آموزشی وابسته انجام داده است بنحوی که این مهم در تمامی برنامه های امور بانوان بصورت تخصصی دیده شده است.


نظری به فعالیت های امور بانوان در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد وافزود : آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال گذشته رتبه برتر حوزه عفاف و حجاب در بین دستگاههای اجرایی استان را کسب نموده است.



وی یکی از سیاست های وزیر آموزش وپرورش را استفاده از ظرفیت بانوان در سمت های مختلف عنوان کرد واظهارداشت : خراسان جنوبی دارای زنان فرهیخته و توانمندی است و باید ازظرفیت این بانوان در عرصه های مختلف استفاده شود.



در این جلسه هجی پور مدیر مکتب نرجس شهرستان بیرجند نیز در خصوص عفاف و حجاب و مشکلات پیشروجوانان مطالبی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار