آمادگی شهرداری همدان جهت میزبانی از مسافران در تعطیلات عید سعید فطر

خبرگزاری پانا: شهرداری همدان جهت میزبانی از مسافران در تعطیلات عید سعید فطر آمادگی كامل دارد.

کد مطلب: ۳۷۰۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه هماهنگی خدمات شهری شهرداری همدان جهت میزبانی از مسافران تعطیلات عید سعید فطر با حضور معاون خدمات شهری شهرداری، مدیران عامل سازمان‌های فضای سبز، آتش نشانی و زیباسازی و مدیریت خدمات شهری، مدیران امور شهری مناطق چهارگانه و مسؤولان فضای سبز شهرداری همدان تشكیل شد.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان در این جلسه گفت: تجربه تعطیلات عید فطر سال گذشته و ازدحام گردشگران حاضر در همدان اتخاذ تدابیر ویژه از سوی مسؤولان را ضروری می‌سازد.
مجید درویشی گفت: شهرداری همدان اقدامات لازم و برنامه‌ریزی‌های مورد نظر را جهت استقبال از مسافران صورت داده تا به بهترین شكل از میهمانان پذیرایی کند.
درویشی با بیان اینكه برای مناسب‌سازی فضاهای گردشگری و تفرجگاه‌ها جهت حضور مسافران و گردشگران در تعطیلات عید فطر و تابستان تلاش می‌كنیم، اعلام كرد: نظافت و رفت و رو معابر اصلی و پرتردد و اماكن گردشگری، پاكیزگی و آماده‌سازی پارك‌ها و فضای سبز، ترمیم مبلمان شهری اعم از وسایل بازی و نیمكت‌ها، رفع نقص روشنایی پارك‌ها و تعویض سر چراغ‌ها، گشت‌زنی نیروهای فضای سبز و سد معبر در پارك‌ها و گنجنامه، احیا و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، شستشوی علایم ترافیكی و جداول، ساماندهی وانت بارهای میوه، توزیع كاور جدید بین نیروهای خدماتی، استقرار خودرو‌های آتش‌نشانی در گنجنامه و ممنوعیت خاكبرداری و حفاری در این ایام از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا توسط شهرداری همدان خواهد بود تا به استقبال مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر و تابستان برویم.
درویشی ابراز امیدواری كرد كه با همدلی و همكاری ادارات و سازمان‌های مرتبط بتوان امكانات مناسبی جهت فراهم آوردن رفاه و رضایت عمومی ایجاد كرد تا هموطنانی كه به شهر همدان سفر می‌كنند لحظات خوشی در این ایام سپری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار