فرماندار اردبیل :

60 مدرسه در اردبیل آماده پذیرایی از مسافران است

خبرگزاری پانا:فرماندار اردبیل گفت: 60 مدرسه با 600 کلاس در اردبیل آماده پذیرایی از مسافران تابستان است.

کد مطلب: ۳۷۰۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر اردبیل با اشاره به فرا رسیدن دور دوم سفرهای تابستانی افزود: برای اقامت مسافران از ظرفیت مراکز اقامتی آموزش و پرورش، مدارس و حتی مساجد و مراکز مذهبی و سالن های ورزشی استفاده خواهیم کرد .

وی اظهارداشت : دو ورزشگاه آموزش و پرورش نیز در صورت ضرورت برای اسکان مسافرین اختصاص داده خواهد شد .

زنجانی از راه اندازی ایستگاه های راهنمای مسافر، ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهر خبر داد و بر آمادگی تمامی دستگاه های خدمات رسان از جمله هلال احمر ، پلیس ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و اورژانس تأکید کرد .

او با بیان این که بیشترین گردشگر و مسافر ورودی به استان مربوط به فصل تابستان است بیان کرد: همه دستگاه های متولی ستاد خدمات سفر باید اصلی ترین مأموریت خود را در فصل تابستان و مأموریت فرعی را در تعطیلات نوروز انجام دهند .

فرماندار اردبیل با اشاره به این که شهرستان اردبیل پذیرای بیشترین مسافران ورودی به استان است گفت : تمهیدات و مقدمات لازم برای آسایش و آرامش مسافران اندیشیده شده است که تجهیز نمودن تمامی دستگاه های خودپرداز سطح شهر، استفاده از نانوایی ها و سرویس های بهداشتی سیار، عدم تعطیلی نانوایی ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، توزیع نان در ورودی ها و نقاط مختلف شهر و تامین اقلام ضروری و مایحتاج مسافران و گردشگران از جمله آنهاست .

زنجانیاز فعالیت اکیپ های بازرسی و کنترل خبر داد و گفت : ما باید فرهنگ میزبانی شایسته از میهمانان و میهمان پذیری خود را در شان فرهنگ مان نشان داده و به همه ثابت کنیم که اردبیلی ها میهمان نواز هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار