جانشین فرماندهی انتظامی غرب تهران خبر داد :

دستگیری 3 آدم ربا / کشف 6 فقره زورگیری در شهریار

خبر گزاری پانا : جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 3 آدم ربا در شهرستان شهریار خبر داد .

کد مطلب: ۳۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ گلزاری جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری 11 مرکزی شهریار با موضوع واژگونی خودرو متضمن دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای شهریار در آغاز کار از شاکی که جوانی 17 ساله بود تحقیقات لازم صورت گرفت.

سرهنگ گلزاری در تشریح عملیات دستگیری آدم ربایان گفت: با توجه به اظهارات شاکی وحساسیت موضوع، دستگیری آدم ربایان به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که باتداوم این تلاشها یکی از آنها به نام " محمد -و" در شهرک وحیدیه شهریار دستگیر شده وجهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با تحقیقات جامع پلیس، متهم" محمد -و" به همدستی با" آرمین-ر" و"عباس- ن" اعتراف کرد وطی عملیاتی دیگر یکی از همدستان آدم ربا بنام"عباس- ن" در حالیکه در کمد منزلش پنهان شده بود در عباس آباد شهریار دستگیر شد.

متهم ردیف اول"محمد" در بازجوئیهای پلیس اذعان داشت: با همدستی دوستانش قصد آدم ربائی و زورگیری از شاکی را داشتند که در حین انتقال قربانی با باغی دیگر بدلیل سرعت زیاد خودرو واژگون شد واز ترس دستگیری از محل متواری شدیم.

این گزارش می افزاید: در ادامه تلاشهای پلیس متهم" آرمین -ر" در شهریار شناسائی و پس از اخذ دستور قضائی وی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

گفتنی است ، متهمان پس از اعتراف به جرم خود به 5 فقره زورگیری دیگر در سطح شهرستان شهریار اعتراف کرده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار