بنیاد نخبگان از مخترعان دانشگاه علمی کاربردی فارس حمایت می کند

خبرگزاری پانا: بنیاد نخبگان استان فارس و دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان تفاهم نامه ای را امضا کردند که بر مبنای آن از دانشجویان، استادان و مدرسان مخترع و مبتکر این دانشگاه حمایت خواهد شد.

کد مطلب: ۳۶۶۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بنیاد نخبگان استان فارس و دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان تفاهم نامه ای را امضا کردند که بر مبنای آن از دانشجویان، استادان و مدرسان مخترع و مبتکر این دانشگاه حمایت خواهد شد.

این تفاهم نامه را علیرضا موغلی رییس این دانشگاه و حبیب شریف رییس بنیاد نخبگان استان فارس امضا کردند.

این تفاهم نامه با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شتاب بخشیدن به جریان تحقیقات و نوآوری، جذب ایده های برتر، تقویت روحیه عزت، افتخار، خودباوری ملی و حمایت از اجتماعات نخبگان و شرکت های دانش بنیان به امضا رسید.

در این تفاهم نامه که مدت اجرای آن از زمان امضای آن برای دو سال تعیین شده است ،بنیاد ملی نخبگان تعهداتی همچون ، معرفی گروه های نخبه فعال در حوزه فعالیت مراکز رشد برای بهره مندی از حمایت ها و برقراری ارتباط میان مراکز رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را پذیرفته است.

بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان مراکز خوشه های فناوری صنعتی و متخصصین دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در کمیته تجاری سازی بنیاد نخبگان این استان و حمایت از رویداد هایی که منجر به شناسایی گروه های نخبگان می شود، از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس نیز در این تفاهم نامه تعهداتی مانند ارائه نیازمندی ها و اولویت های مرتبط با موضوع فعالیت مراکز رشد به بنیاد، همکاری علمی و فنی با کمیته تجاری سازی بنیاد در مسیر تجاری سازی ایده ها و اختراعات نخبگان و استعداد های برتر، همکاری در برگزاری برنامه های مشترک ازجمله فن بازار، بازدید، دوره های آموزشی، استارت آپ و فراهم کردن زمینه حضور نخبگان و استعداد های برتر به عنوان کارورز در زیر مجموعه های مرتبط را پذیرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار