همزمان با روز قوه قضائیه:

تجلیل فرماندار شهرستان شهریار از تلاش های دادستان و رئیس دادگستری

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان شهریار از تلاش های دادستان عمومی و انقلاب و رئیس دادگستری شهرستان شهریار همزمان با 7 تیر روز گرامیداشت قوه قضائیه تجلیل کرد.

کد مطلب: ۳۶۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ ناجی فرماندار شهریار به همراه معاونان و بخشدار مرکزی در سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، ضمن دیدار با عزیزی رئیس دادگستری و حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از تلاش های آنان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل کردند.

فرماندار شهریار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، شهید مظلوم دکتر بهشتی گفت: مهمترین وظیفه دستگاه قضا، احقاق حقوق شهروندان و تلاش در جهت برقراری عدالت است که تمامی تلاش های دستگاه قضا همواره در این مسیر بوده است.

ناجی با اشاره به سختی کار قضات و مشئولان قضایی اظهار داشت: قضاوت، از سخت ترین و ارزشمندترین کارهاست که شایسته بهترین الطاف پروردگار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار، از تلاش ها و خدمات رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تقدیر و برای مجموعه متعهد، خدوم و دست اندرکاران امر قضا در شهرستان آرزوی توفیق کرد.

/خبرنگار:زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار