همدان ظرفیت بالایی در اجرای پروژه های گردشگری دارد

خبرگزاری پانا: رییس كمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، گفت: همدان ظرفیت بالایی در اجرای پروژه های گردشگری دارد و شهرداری باید در این زمینه با همكاری دستگاههای اجرایی استان وارد شود.

کد مطلب: ۳۶۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، محمد تبریزی در جلسه كمیسیون اقتصاد، سرمیاه گذاری و گردشگری شورا كه پیرامون بررسی تعدادی از پروژه های شهرداری برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع كارگزاران نظام اظهار كرد: این سخنرانی یكی از جامع ترین سخنرانیهایی بود كه معظم له ارائه فرمودند و در هر زمینه ای فرمایشات ایشان برای همه حجت بود.
تبریزی با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری درخصوص مسایل هسته ای و اقتصاد مقاومتی افزود: فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران در این زمینه نشان می دهد كه مساله جهش و شكوفایی اقتصادی تا چه حدی اهمیت دارد لذا هر كسی در هر جایگاهی كه خود را تابع ولایت می داند باید در همه موارد پیرو رهبری بوده و از ایشان تبعیت كند.
وی اضافه كرد: فرمایشات مقام معظم رهبری، حساسیت و اهمیت رسالت اعضای شورای شهر به عنوان سكانداران هدایت شهر را نشان می دهد و باید در این عمل به وظایف و تعهدات خود با پیروی از منویات رهبری در راستای خدمت رسانی به مردم و توسعه و آبادانی شهر و جامعه گام برداشت.
رییس كمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: تزلزل در تصمیم گیریها آفت سرمایه گذاری و مدیریت شهری است.
رییس كمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به تاثیرگذاری تصمیمات شوراها در سطح كشور گفت: دستگاههای اجرایی به اندازه شورا و شهرداری قدرت مدیریت شهری را ندارند و بر این اساس باید از تصمیم گیریهایی كه منحصر به شهرداری باشد پرهیز كرد و در حوزه وسیعتری وارد شد.
محمد تبریزی با اشاره به اینكه ادارات و دستگاههای اجرایی باید طبق قانون از نظرات شورا و شهرداری تبعیت كنند افزود: در اصلاحیه قانون شوراها لفظی كه به عنوان مسوولین اجرایی آمده بود به مسوولین ذیربط تغییر یافته و بر این اساس تمامی مسوولین می توانند بدون حق رأی در جلسات صحن شورا حضور یافته و مطالب مورد نظرات خود را ابراز کنند.
تبریزی با تاكید بر ایجاد تعامل و همكاری بین سازمان و ادارات با شورا و شهرداری تاكید كرد: لازم است در این بین اعتماد دو سویه بین مدیریت شهری و مردم ایجاد شود چرا كه تردید و تزلزل در تصمیم گیریها آفتی برای مدیریت شهری است.
تبریزی از نبود مكانهای تفریحی و گردشگری در همدان انتقاد كرد و گفت: باید با روش های صحیح مدیریتی در راستای جذب سرمایه گذار بخصوص در حوزه گردشگری اقدام كرد.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های اثرگذار در شهر تاکید کرد: شهرداری باید هر چه سریعتر اجرای پروژه های مسیر برگشت گنج نامه، میدان میوه و تره بار جدید،پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ و پارک ملل را تعیین تکلیف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار