شهردار تبریز:

صنایع و مشاغل مزاحم در تبریز ساماندهی می شوند

خبرگزاری پانا:شهردار تبریز گفت: سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم، در کنار آراستگی شهر، در ایجاد فضای مساعد برای فعالیت واحدهای صنفی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

کد مطلب: ۳۶۳۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، صادق نجفی، در مراسم امضای تفاهم‌نامه سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم در سطح شهر تبریز، اظهار داشت: انعقاد و امضای تفاهم‌نامه سامان‌دهی صنایع و انتقال مشاغل مزاحم، ، فرصت ارزشمندی است که در کنار رفع مناظر نامطلوب شهر، می‌تواند فضای بانشاطی را برای رقابت و تعامل بین واحدهای مختلف صنفی و صنعتی فراهم کند .

وی افزود: شهرداری مصمم است که برای تحقق این امر، بسترهای لازم را برای سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم فراهم کند .

شهردار تبریز با تاکید بر این‌که در روند اقدامات اجرایی، نباید از نقاط پیرامون شهر غافل شویم، اظهار داشت: تمرکز و نظارت بر نقاطی که معمولاً کمتر در معرض دید هستند، مانع از بروز حاشیه‌نشینی و استقرار کارگاه‌های غیرمجاز خواهد شد.

ابراهیم محمدی، مشاور و مدیر هماهنگی شهرک‌ها و واحدهای صنفی و صنعتی شهرداری تبریز، نیز در این مراسم گفت: مراحل انتخاب مشاور مطالعات طرح جامع سامان‌دهی صنایع و مشاغل طی شده و در حال انعقاد قرار داد است.

وی افزود: انتخاب مشاور توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز برای اصلاح تابلوهای واحدهای صنفی در خیابان ارتش به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.

محمدی، ایجاد ارتباط مستمر و صمیمی با واحدهای صنعتی، تشکیل کارگروه سامان‌دهی صنایع و مشاغل، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی اصناف، صنعت، مکان‌یابی و تخصیص زمین را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار