استاندار کردستان:

گسترش ورزش همگانی موجب کاهش هزینه های درمانی جامعه می شود

خبرگزاری پانا:زاهدی استاندار کردستان گفت: ورزش همگانی یک نیاز اساسی در عرصه سلامت روحی و روانی جامعه است و یقینا هرچه به این ورزش توجه شود هزینه های درمانی جامعه کاهش خواهد یافت.

کد مطلب: ۳۶۲۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: موضوع ورزش امروز صرفا یک فعالیتی تفریحی و ضروری در زندگی انسانهاست که موجب تحقق نیازمهای اساسی بشر از جمله سلامتی و تندرستی و نشاط و تا حدود زیادی حس صبر و استقامت را در انسان تضمین و تقویت می بخشد.

وی افزود: همچنین که در این دوره که زندگی می کنیم شرایط به گونه ای پیش رفته که تحرک کمتر شده واکثرا گرفتار مشکلات روحی و روانی و عدم نشاط در جامعه شده اند که می توان به کمک مقوله ورزش بر این مباحث و مشکلات غلبه کرد.

زاهدی با اشاره به اینکه باید ورزش همگانی را در جامعه فراگیر کرد در ادامه سخنان خود گفت: ورزش همگانی را باید در بین احاد جامعه نهادینه کرد زیرا هرگونه نارسایی و عدم نشاط در جامعه موجب بروز کاستی هایی در بحث سلامت جامعه می شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: در دنیا ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی مورد توجه قرار گرفته که در این راستا در دوره قهرمانی به ویژه در رقابت های ملی با کسب هرگونه پیروزی شرایط افزایش غرور ملی فراهم شده و در این حالت با ایجاد فضای شور و نشاط ارتقا سطح سلامت روحی و روانی مردم بوجود می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار