معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد :

نهادینه کردن و توسعه ورزش همگانی از اولویت برنامه های اموزش وپررش است

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان یزد: نهادینه کردن و توسعه ورزش همگانی از اولویت برنامه های اموزش وپرورش در مدارس است.

کد مطلب: ۳۶۰۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، " عباس دهقان " در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان اظهار داشت : ورزش به عنوان عامل قوی و جذاب در بین اقشار مختلف مردم جایگاه ویژه ای دارد واز آنجایی که دانش آموزان علاقه خاصی به وزش و رشته های ورزشی دارند بهترین گزینه برای برنامه ریزی جهت اوقات فراغت آنان محسوب می شود.

وی ازفعالیت 360 مدرسه در طرح المپیاد درون مدرسه ای در سطح استان خبرداد وافزود: المپیاد های درون مدرسه ای با هدف شناخت استعداد های دانش آموزان در زمینه رشته های مختلف ورزشی و با مشارکت اولیاء برگزار می شود.

دهقان تصریح کرد: در این المیپادها استعداددانش آموزان در رشته های ورزشی شامل هند بال، بسکتبال، تنیس روی میز،والیبال و آمادگی جسمانی شناسایی و جهت آمادگی بیشتر به کانونهای ورزشی زیر نظر اساتید مجرب و متخصص هدایت می شوند.

معاون تربیت بدنی اداره کل از اجرای طرح مدارس حامی دیابت در 100 آموزشگاه استان خبرداد و گفت : حدود 70 هزار نفر از خانواده د انش آموزان در زمینه پیشگیری و عوارض بیماری دیابت اطلاع رسانی و آگاهی داده شده است .

دهقان توسعه ورزش همگانی برای سلامت دانش آموزان را مفید دانست و گفت : نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی باید از آموزش وپرورش و در مدارس آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار