درگردهمایی كارشناس مسئولان سنجش آموزش و پرورش مناطق شهر تهران مطرح شد

آغاز تبیین فرآیند صدور و ارسال الكترونیكی تاییدیه های تحصیلی

خبرگزاری پانا:صفری امروز تاییدیه های تحصیلی توسط دفاتر پیشخوان دولت اتوماسیونی از آموزش و پرورش مبدا ، در كوتاهترین زمان ممكن استعلام و پس از بررسی به مرجع مورد نظر ارجاع داده می شود.

کد مطلب: ۳۶۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،گردهمایی كارشناس مسئولان سنجش آموزش و پرورش مناطق نوزده گانه شهر تهران با حضور صفری معاون ارزشیابی آموزشی مركز سنجش وزارت متبوع و برخورداری مدیر عامل شركت پژوهش و نوآوری به همراه كارشناسان آن مجموعه به همراه كارشناس سیستم های دانش آموزی متوسطه دوره دوم در خصوص تبیین نحوه صدور الكترونیكی تاییدیه های تحصیلی به میزبانی آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران برگزار شد .

رییس اداره سنجش اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران ، با بیان این كه خروجی های آموزش و پرورش در موسسات آموزش عالی و یا شركت ها و موسسات دولتی نیاز به استعلام دارند با حذف سیستم سنتی ، صدور الكترونیكی تاییدیه تحصیلی جایگزین می گردد و با كاهش هزینه ، در اسرع وقت و با امنیت بالایی صورت می پذیرد .

صفری معاون ارزشیابی آموزشی مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص فرآیند صدور و ارسال الكترونیكی تاییدیه های تحصیلی توضیحاتی ارائه و خاطر نشان كرد كه متقاضیان تاییدیه های تحصیلی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و فرم مربوطه را تكمیل و همراه با مدارك و مستندات لازم به دفاتر پیشخوان ارائه می نمایند .

وی افزود : امروز تاییدیه های تحصیلی توسط دفاتر پیشخوان دولت اتوماسیونی از آموزش و پرورش مبدا ، در كوتاهترین زمان ممكن استعلام و پس از بررسی به مرجع مورد نظر ارجاع داده می شود .

برخورداری مدیر عامل شركت پژوهش و نوآوری به همراه كارشناسان آن مجموعه در خصوص فرآیند نحوه صدور گواهینامه تحصیلی و اجرای فرآیند فارغ التحصیلی و صدور تاییدیه تحصیلی بصورت سیستمی و پاسخ به صورت الكترونیكی به استعلام های رسیده از پیشخوان دولت پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار