تالار وحدت میزبان موسیقی مازندرانی ها می شود

خبرگزاری پانا: کنسرت موسیقی گروه «تبری» محلی مازندران برای نخستین بار در تالار وحدت تهران به اجرا در می‌آید.

کد مطلب: ۳۶۰۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، گروه موسیقی مازندرانی «تبری» روزهای 29 و 30 خرداد در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.
گروه موسیقی «تبری» به سرپرستی «سیدجلال محمدی» و با همراهی برادران و خواهران محمدی و تعدادی از هنرمندان برجسته استان، با همکاری و پشتیبانی مؤسسه فرهنگی-هنری «فروغ فلق» طی2 شب قطعات خاطره‌انگیز موسیقی مازندران و قطعه‌هایی جدید از تولیدات گروه تبری را برای علاقه‌مندان به موسیقی مازندرانی اجرا خواهند کرد.
سید جلال محمدی سرپرست گروه موسیقی «تبری» در جمع خبرنگاران گفت: مازندران بیش از 3 هزار موسیقی مازندرانی دارد و ساز موسیقی للوا بیش از 1000 سال قدمت دارد و در جهان منحصر به فرد است.
محمدی تصریح کرد: اجرای موسیقی مازندرانی تا کنون به صورت کنسرت مستقل نبوده است. اگر موسیقی مازندران همگانی نشود، ممکن است موسیقی مازندران نتواند جایگاه خود را پیدا کند.
وی افزود: تقریبا 2 میلیون مازندرانی در تهران حضور دارند و انتظار داریم که در زمان پخش موسیقی مازندران آنها حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه باید به موسیقی مازندران با حفظ چهارچوب نگاه جدیدتر داشته باشیم، افزود: ما موسیقی ورزشی مازندران را ساختیم که در تالار اجرا خواهیم کرد.
سرپرست گروه تبری و آهنگساز عنوان کرد: موسیقی با موضوع محیط زیست با عنوان تیرنگ بهاره برای حمایت از این پرنده را نیز اجرا خواهیم کرد.
وی افزود: همچنین موسیقی کار را در قالب یک آهنگ به صورت کاشت، داشت، برداشت، و جشن خرمن را تهیه و اجرا می‌کنیم، موسیقی شاد دیگری مثل لاک سری سما، موسیقی آیینی به مناسبت ماه مبارک رمضان، موسیقی سرنا، نقار و تشت و لگن، موسیقی پایتخت سه و چهار آهنگ عاشقانه در تالار پخش خواهد شد.
گفتنی است علاقه مندان برای خرید بلیت کنسرت می توانند به مراکز فروش بلیت در تهران و همچنین به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند یا با شماره های 09118230723 و 09122493855 تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار