بخش «سرودهای انقلابی» یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد

خبرگزاری پانا: دبیر اجرایی بخش سرودهای انقلابی و تواشیح سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» برنامه اجرای بخش رقابتی «سرودهای انقلابی» این یادواره را اعلام کرد.

کد مطلب: ۳۵۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اکبر فروزش در جمع خبرنگاران گفت: دومین روز این بخش از سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» در سه شهرستان ورامین، قرچک و پاکدشت اجرا خواهد شد ولی بخش اصلی که داوری می شود، مانند روز اول در فرهنگسرای رازی ورامین خواهد بود.

وی افزود: برنامه روز چهارشنبه 20 خرداد ۹۴ در شهرستان ورامین به این ترتیب است که گروه های موسیقایی « نوای عشق» پاکدشت از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ ، گروه « ضامن آهو» کاشمر از ساعت ۱۷:۴۰ تا ۱۸:۱۰ ، گروه «مشکات» ورامین از ساعت ۱۸:۲۰ تا ۱۸:۵۰ و گروه «نوای جام» تربت جام از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ سرودهای انقلابی خود را در فرهنگسرای رازی به اجرا می گذارند.

دبیر اجرایی بخش سرودهای انقلابی و تواشیح سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» افزود: در شهرستان پاکدشت نیز گروه های «ارغوان» کنگاور از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۱۵ و «نوا» خراسان شمالی از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۱۵ در فرهنگسرای امام خمینی(ره) اجرا خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در قرچک نیز گروه های «آوای بختیاری» از اصفهان از ساعت 17:30 تا 18:15و گروه «قاصدک» از ورامین از ساعت 18:30تا 19:15 سرودهای انقلابی را در کانون ملائک به اجرا در خواهند آورد.

علی اکبر فروزش که نزدیک به سه دهه است در زمینه موسیقی ایرانی و نوازندگی ساز سنتور فعالیت دارد و در محضر استادانی چون نصرالله ناصح پور از ردیف دانان برجسته موسیقی، مسعود شناسا، محمدجواد ضرابیان، مجید کیانی و پرویز مشکاتیان آموزش دیده، سطح کیفی آثار رسیده به دبیرخانه یادواره را عالی توصیف کرد و افزود: انتخابهای صورت گرفته توسط تیم بازبینی و انتخاب آثار یادواره، به سختی صورت گرفت، چون آثار موسیقیایی ارزشمندی ارائه شده بودند و گزینش هشت اثر کاری دشوار بود.

/خبرنگار:سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار