نشست تخصصی ˝تاثیر دین اسلام در تحکیم بنیاد خانواده˝ برگزار می شود

خبرگزاری پانا: نشست ˝ تاثیر دین اسلام در تحکیم بنیاد خانواده˝ با حضور محسن فاطمی، روانشناس برجسته ایرانی دهم دی ماه در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی فرهنگسرای ولا برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۵۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، این نشست با مشارکت شهرداری منطقه و با هدف شناسایی عوامل تحکیم بنیان خانواده از منظر اسلام، درسالن اجتماعات مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی برگزار خواهد شد.

سید محسن فاطمی از شاگردان مرحوم علامه جعفری در حوزه فلسفه و عرفان اسلامی و استاد روان‌شناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه هاروارد به عنوان کارشناس و سخنران برنامه در این نشست حضور خواهد داشت.

محسنی صاحب نظر برجسته ای در حوزه مباحث امکان یا امتناع روانشناسی اسلامی، رابطه روان‌شناسی با دین، کاربردی کردن روان‌شناسی اسلامی، جایگاه دعا و توسل در مباحث روانکاوی به شمار می آید.

وی در نشست تخصصی " تاثیر دین اسلام در تحکیم بنیاد خانواده"، مسائلی از جمله تاثیر ایمان و فضیلت گرایی، عشق و محبت، شناخت نقش ها و وظایف خانوادگی، وجود همکاری و تفاهم بین اعضا، عدالت، اخلاق نیکو، مدیریت صحیح و رعایت ادب و احترام، اعتماد و نیز وفاداری اعضای خانواده به یکدیگر را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند از ساعت 16 الی 18 روز یکشنبه دهم دی به مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی به آدرس شهرری، شهرك 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی،خیابان اردیبهشت 3 مراجعه کرده و در یا در صورت نیاز با شماره تلفن های 52-55523949 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار