جلسه تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه شبستر

خبر گزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش منطقه شبستر طی مراسمی از عوامل اجرایی اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه شبستر که در اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار گردید، تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۳۵۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا سرتیپی مدیر آموزش و پرورش منطقه در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی جشنواره، بحث مشارکتهای مردمی و همه جانبه در آموزش و پرورش را مهم دانسته و خاطر نشان ساخت : چون آموزش و پرورش از نظر اهداف سازمانی و تعداد افراد حرف اول را در میان نهاد های دیگر می زند نیازمند همدلی و همفکری بیشتر با خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، اولیاء و همچنین با یکدیگر برای پیشبرد اهداف سازمانی و اعتلای هر چه بیشتر آموزش و پرورش است.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دولت کارگزار ملت است و ملت کارفرمای دولت؛ پس همگان بایستی با همدلی و همفکری و همزبانی در جهت ارتقاء و پویایی دولت و علی الخصوص آموزش و پرورش گام برداریم.

سرتیپی خیرین را مدیران عمرانی آموزش و پرورش خوانده و افزود: ما بعنوان خادمین این نهاد مقدس که وظیفه آن تربیت انسان است بایستی با خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار که از مال خود گذشته و در جهت تعالی انسانها گام بر می دارند، تقدیر و تشکر نموده و به کمک آنها چالش های پیش روی آموزش و پرورش را بررسی و حل نماییم. تشکیل کمیته برای بیگیری تعهدات جشنواره، همکاری مدیران و عوامل اجرایی با کانون فرهنگی هنری فجر شبستر و فرهنگسرای قرآنی، قرار دادن لیس تعهدات در سایت آموزش و پرورش ، تشکیل دبیرخانه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در منطقه و توجه به سیستم ایمنی مدارس در کنار نوسازی و بازسازی آنها، بررسی و رفع نواقص احتمالی جشنواره برای اجرای مطلوب برنامه های آتی جشنواره از مباحث مطروحه دراین جلسه بود.

شایان ذکر است که در پایان این جلسه از عوامل اجرایی جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه شبستر که در اردیبهشت سال جاری در تهران برگزار گردید ، تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار