نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی :

گنبد آهنین واقعی آسمان آبی جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری پانا :نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت امام راحل در شهریارگفت: رژیم صهیونیستی نام گنبد آهنین را یدک می‌کشد، اما گنبد آهنین واقعی آسمان آبی جمهوری اسلامی ایران است و امروز دنیا آسمان ایران را امن‌ترین آسمان منطقه می‌دانند.

کد مطلب: ۳۵۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد ،در مراسم بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در مصلای شهریار اظهار کرد: موهبتی که خداوند به انسان مرحمت می‌کند، آن است که مشمول رحمت رحیمیه‌ خداوند شود، که به معنی رحمت ویژه و خاص و محبت اختصاصی است وهمه پدیده‌های جهان مشمول رحمت خداوند سبحان هستند، اگر سایه رحمانیت بر عالم هستی گسترده نباشد، هیچ پدیده‌ای برای حتی یک لحظه از نعمت هستی برخوردار نخواهد بود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود، هستی و حیات ما در سایه عنایت خداوند متعال است، اگر رحمانیت خداوند نبود، هیچ پدیده‌ای لباس هستی نمی‌پوشید و هستی آن تداوم نمی‌یافت و عنایت اختصاصی خداوند است که انسان را به سوی کمال و سعادت هدایت می‌کند، این عنایت اختصاصی است، اگر انسان از نعمت حیات استفاده می‌کرد و در راه رضای خداوند گام برمی‌داشت رحمت اختصاصی الهی نصیب وی می‌شد.

ابوترابی‌فرد با اشاره به آیه «رحماء بینهم» افزود: مسئولان باید به مردم محبت کنند، نه رفتاری که باعث جدایی مردم شود اما در مقابل کفر سخت‌گیر باشند.

وی با اشاره به لزوم مجاهدت در راه خدا بیان کرد: ملت بزرگ ایران توانست از تحریم‌های سخت برای داشتن عزت و افتخار با داشتن فناوری هسته‌ای عبور کند، به دلیل اینکه اهل مجاهدت بودوملت ایران ایستاد و مقاومت کرد و برخلاف اراده آمریکا و متحدانش که به چیزی جز جمع‌آوری فناوری هسته‌ای کشور فکر نمی‌کردند، دشمنان را وادار کردند که با ادب و تواضع و احترام به ایران پای میز مذاکره بیایند.

ابوترابی، با بیان اینکه این امر نتیجه مجاهدت ملت ایران است و آینده به ادامه مجاهدت وابسته است، اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده باید همان‌‌گونه مقاوم و بی‌اعتنا به استکبار با توجه به ظرفیت ملت ایران با دشمنان گفت‌و‌گو کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان باید در چهره ما ایستادگی و بی‌اعتنایی به قدرت‌های شیطانی را مشاهده کنند تا به ملت ایران احترام بگذارند و خاطر نشان کرد،در اوج مذاکرات تعبیرات عزت‌بخش رهبر معظم انقلاب به دشمنان این پیام را می‌دهد که شما دارای منزلت، ارزش و جایگاهی نیستید و ملت ایران عزت‌مند است و ما با الهام از ملت ایران در این مسیر دشوار گام برمی‌داریم.

وی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیام‌هایی عزت‌آفرین دارد، چراکه دنیای امروز مانند دنیای دیروز، دنیای زیر پا گذاشتن حقوق انسان‌ها است البته در قالب شعار دفاع از حقوق بشر، ننگ بر حقوق بشر آمریکایی که مات مظلوم یمن را هفته‌ها مورد محاصره کامل قرار داده است و به متجاوزان و جنایتکاران چراغ سبز می‌دهد.

ابو‌ترابی‌فرد با اشاره به جنایت‌های بی‌شرمانه‌ رژیم‌ آل سعود در یمن افزود: آمریکا از بمباران‌ کردن ملت یمن توسط رژیم‌ آل سعود حمایت می‌کند تا مقاومت این ملت مظلوم را بشکند، این حقوق بشر امروز دنیا است واگر ملت ایران عزیز و مقتدر نبود همان هواپیماهایی که ملت یمن را بمباران می‌کند، ایران را بمباران می‌کرد، همان‌گونه که در گذشته این کار را کردند، هشت سال آسمان، زمین و دریای ایران مورد تهاجم بعثیان قرار گرفت.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما امروز دشمنان دیگر جسارت تعددی به ایران را ندارد، چراکه ملت مقتدر است،و رژیم آل سعود هم نمی‌تواند به آسمان ایران نزدیک شود.

وی متذکر شد: رژیم صهیونیستی نام گنبد آهنین را یدک می‌کشد، اما گنبد آهنین واقعی آسمان آبی جمهوری اسلامی ایران است و امروز دنیا آسمان ایران را امن‌ترین آسمان منطقه می‌دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار