پیام مدیر کل آموزش و پرورش همدان به مناسبت نیمه شعبان

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۳۵۵۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، متن پیام عبدالرضا فولادوند به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُواْ فِى الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»
سلام و درود خداوند بر یگانه منجی عالم بشریت که با ظهور زیبایش همه جا نور باران می شود، عدل و مساوات همه گیر شده و نابسامانی ها از بین می رود، جهل ها و ستم ها رخت بر می بندد و دانش ها به کمال می رسد.
سلام بر رهروان، شیفتگان و دلباختگانش که لحظه ای از یادش غافل نیستند و همواره برای رسیدن به وصال دلربایش دست به دعایند و در انتظار نشسته اند تا قدوم مبارکش را شادباش بگویند.
درود بی کران به مجاهدان راه خدا و سربازان گمنام امام زمان (ع) که مجاهدت های خاموش آنها امنیت و آرامش را به ایران اسلامی هدیه بخشیده است.
کسانی که مدال افتخار آمیز گمنامی بر سینه ی ستبرشان می درخشد و بی ادعا در برابر سیل تهاجمات داخلی و خارجی ایستاده اند و گرچه گمنامند، اما نام آوران تاریخند.
این جانب ضمن تبریک ولادت سلاله ی زهرای اطهر(س) که قرین است با روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، از خداوند متعال ظهور قائم آل محمد(عج)، عصاره ی عالم خلقت و توفیق همه ی سربازان گمنام امام زمان(عج) را مسألت دارم.
عبدالرضا فولادوند
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار