مرکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج و کلینیک کنترل خشم گیلان افتتاح شد

خبرگزاری پانا : اولین مرکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج و کلنیک کنترل خشم همزمان با هفته جوان و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در شهرستان شفت مورد بهره برداری قرار گرفت .

کد مطلب: ۳۵۴۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رییس گروه مشارکت های اجتماعی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های کنترل خشم و تاثیر عوامل محیطی و نیز تنگناهای اقتصادی در به حداقل رساندن معضلات فرهنگی جوانان موثر است .

سید حسین پیشوایی افزود : مشارکت دادن جوانان در فعالیت های اجتماعی و ارتقای اعتماد به نفس آنان یکی دیگر از راهکارهای کنترل خشم است .

وی اظهار کرد : توجه به معیشت و ازدواج جوانان از الزامات شکل گیری شخصیت آنان است و باید در این مراکز ضمن اینکه به مسائل مربوط به ازدواج توجه شود ، در بحث همسریابی هم راهکارهای مفیدی ارایه کنیم .

در مراسم افتتاح اولین مرکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج و کلینیک کنترل خشم شفت مسوولان شهرستان های شفت و فومن و مسوولان اداره ورزش و جوانان گیلان حضور داشتند .

یازدهم ماه شعبان همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان نامگذاری شده که به همین مناسبت، هفتم تا سیزدهم خردادماه جاری هفته جوان نامگذاری شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار