راهیابی 36 نفر ازدانش آموزان مراغه به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی وهنر

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه با اعلام این خبر گفت: 36 نفر از دانش آموزان مراغه به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری راه یافتند.

کد مطلب: ۳۵۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،حسین اکبریان معاون پرورشی وتربیت بدنی شهرستان مراغه گفت: مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان مراغه در سال تحصیلی 93-94 در 17 رشته تحت عنوان یادواره "اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" با شرکت 38780 نفر دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی، 5200 نفر در مرحله منطقه‌ای و 250 نفر در مرحله استانی با هماهنگی کارشناسی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش مراغه برگزار گردید.

وی افزود: از مجموع شرکت کنندگان در مرحله منطقه‌ای، تعداد 1374 نفر و در مرحله استانی 219 نفر رتبه‌های اول تا سوم را کسب نموده‌اند که از این تعداد 36 نفر دانش آموز به همراه گروه سرود همگانی آموزشگاه دخترانه پویندگان به مرحله کشوری راه یافته‌اند که این رقابت ها در مردادماه سال جاری باحضور دانش‌آموزان منتخب کل کشور برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه در ادامه با اشاره به اعلام نتایج مسابقه پرسش مهر 15 گفت: دانش‌آموز علی افشاری ازآموزشگاه تیز هوشان شهید بهشتی مراغه نیز در رشته وبلاگ‌نویسی طرح پرسش مهر 15 مقام دوم کشور را کسب نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار