عمق استراتژیکی ایران ابرقدرت‌های جهان را به پای میز مذاکره کشاند

خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه ناحیه همدان، گفت: عمق استراتژیکی ایران سبب شد که وزارت امور خارجه آمریکا و تمام ابرقدرت‌های جهان برای مذاکره با ایران وقت بگذارند.

کد مطلب: ۳۵۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا، حسن برزگر در افتتاح پایگاه انسیه (امور صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای واحد خواهران اظهار داشت: عمق استراتژیکی ایران سبب شد که وزارت امور خارجه آمریکا و تمام ابرقدرت‌های جهان برای مذاکره با ایران وقت بگذارند اما از جنگ نرم نیز غافل نشدند.
وی افزود: دشمنان تلاش دارند که جامعه ما را به فساد بکشند و در این راستا تلاش می‌کنند تا بنیان خانواده را از هم بپاشند و فرهنگ و اعتقادات ما را از اصالت اسلامی منحرف کنند.
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش خواهران بسیجی در جامعه که تربیت یافته مکتب حضرت زهرا(س) است، اظهار داشت: نمونه شاخص این خواهران بسیجی کسانی هستند که با اقدامات ارزشمند خود در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و در زمینه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کنند.
وی نقشی خواهران بسیجی را بسیار مهم دانست و افزود: عظمت‌های امروز ایران اسلامی مرهون زحمات و اعتقادات و پایبندی خواهران و برادران بسیجی است که در راه حفظ ارزش‌های انقلاب از هیچ تلاش کوتاهی نکردند.
برزگر گفت: اگر خانواده‌ها، همسران، مادران و خواهران نخواهند، انصافاً برادران نمی‌توانند بایستند، چه در دفاع مقدس و چه در تمام عرصه‌ها بنابراین همت و تلاش همه این بزرگان ستودنی است.
وی با تقدیر از زحمات سرهنگ جعفری مسئول حوزه بسیج شهدای اصناف ادامه داد: امید است در این پایگاه نیز سربازان شایسته برای امام عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تربیت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار