همراه با معلمان نمونه کشوری/ ۲۱

احمدی پارسا: معلمان بهترین الگو برای تغییر فرهنگ جامعه هستند

خبرگزاری پانا: معلم نمونه کشوری از استان مازندران گفت: معلمان بهترین الگو برای تغییر فرهنگ جامعه هستند و مسئولان نیز باید برای ارتقای جایگاه و شان معلمان تلاش کنند .

کد مطلب: ۳۵۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

رحمت احمدی پارسا در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت : سالها است که آموزش و پرورش برای رسیدن به ایده آل ها تلاش می کند و امیدواریم با اجرایی شدن سند تحول بنیادین در این وزارتخانه بتوانیم به به ایده آل های آموزش و پرورش دنیا دست یابیم .

وی افزود : تغییر فرهنگ یک جامعه به دستان توانمند معلمان صورت می گیرد اما لازمه اینکه بتوانیم معلمان را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنیم این است که شان و منزلت معلمان توسط مسئولان تثبیت شود .

معلم نمونه کشوری از استان مازندران ادامه داد : می توان با برنامه ریزی مناسب توسط حاکمیت وضعیت معیشتی ،شان و جایگاه معلمان را در جامعه افزایش داد .

وی خاطر نشان کرد : انتخاب معلمان نمونه کشوری که31 سال است توسط وزارت آموزش و پرورش انجام می شود به نوعی برندی برای فرهنگیان است تا معلمان را به فعالیت های بیشتر به خصوص در بخش پژوهش و تحقیق تشویق کنند .

احمدی پارسا ادامه داد : هرچه معلمان به این امور تشویق و ترغیب شوند زمینه های پیشرفت نظام تعلیم و تربیت فراهم می شود و همچنین باعث پویایی فعالیت های آموزش و تربیتی خواهد شد .

وی تصریح کرد: علت برگزیده شدن بنده نیز به عنوان معلم نمونه کشوری انجام فعالیت های پژوهشی ، تالیف کتاب ، تدریس در کلاس های چند پایه ، شرکت و کسب مقام در جشنواره الگوی برتر تدریس به مدت ده سال و ... بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار