مدیرعامل سازمان پسماندشهرداری تبریز:

کودکان و نوجوانان سفیران پاکیزگی شهر هستند

خبرگزاری پانا:مدیرعامل سازمان پسماندشهرداری تبریز گفت:آموزش، یکی از اصول اولیه ارتقای فرهنگ شهروندی است و اگر این آموزش ها در سنین خردسالی صورت گیرد، تاثیر و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

کد مطلب: ۳۴۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علیرضا اصغری با اعلام این مطلب گفت: بر این اساس، سازمان پسماند بخش عمده ای از برنامه های آموزشی خود را به آموزش نوآموزان و کودکان اختصاص داده است .

اصغری با اشاره به جشن فیتیله تاکید کرد: میزبان اصلی این جشن بزرگ شهردار تبریز و 21 عضو شورای اسلامی شهر تبریز هستند و شما درواقع به دعوت آنها در این جشن شرکت دارید.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تبریز اضافه کرد: در صورت مشاهده بازخورد مناسب این جشن ها را در محلات تبریز برای کودکان به اجرا در خواهیم آورد.

اصغری، این برنامه ها را در راستای تقویت زیرساخت های فرهنگی شهر ارزیابی کرد و گفت: با توجه به جایگاه کودکان و دانش آموزان در خانواده و جامعه شهری، آموزش این قشر از جامعه می تواند در تقویت فرهنگ شهروندی و ایجاد شهری با فرهنگ برتر، کمک شایانی کند .

وی افزود: کودکان بسیار سریعتر از بزرگسالان پذیرای آموزش‌های جدید می‌شوند و آموزه های خود را در قالب رفتار شهروندی تکرار می‌کنند.

اصغری با اشاره به اینکه کودکان زیر 15 سال بیش از 95 درصد از قوانین مربوط به پسماند را رعایت می کنند گفت: از کودکان می‌خواهیم به عنوان سفیران فرهنگی شهر با تذکر بجا و بموقع به بزرگسالان آنها را نیز به رعایت این قوانین دعوت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار