قدردانی جوانفکراز صبوری بیماران و تلاش مسئولان بیمارستان آتیه

خبرگزاری پانا: ˝علی اکبر جوانفکر˝مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از بیماران و مسئولان بیمارستان آتیه به دلیل ازدحام عیادت کنندگان، از تلاش پزشکان و پرستاران این بیمارستان برای درمان خود تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۳۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری در این اطلاعیه خطاب به بیماران و دست اندرکاران این بیمارستان اظهار داشت: حضور شمار کثیری از مسوولان، مقامات، همکاران رسانه ای و مطبوعاتی، مردم، اقوام و بستگان اینجانب در بیمارستان آتیه، گاهی منجر به بروز مشکلاتی برای پرسنل و مسئولان بیمارستان شد که خاضعانه از این بابت از شما عذرخواهی می نمایم.

جوانفکر همچنین تصریح کرد: از رییس جمهوری محترم و سایر مقامات و مسوولان، علاقمندان و همکاران رسانه ای خود که در بیمارستان از اینجانب عیادت کرده و یا طی تماس تلفنی به این حقیر اظهار لطف کرده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری این اطلاعیه را صبح امروز دوشنبه پیش از بازگشت به زندان اوین برای ادامه دوران محکومیت خود صادر کرد.

جوانفکر که از 30 آذر ماه به علت مشکلات قلبی، کبدی و کلیوی و همچنین درد شدید در ستون فقرات در بیمارستان آتیه تهران بستری شد، شامگاه یکشنبه پس از چهار روز از بیمارستان مرخص شد.

وی صبح دوشنبه در پایان مرخصی خود و در راستای تعهد و پایبندی به قانون، به اوین باز گشت.

جوانفکر پنجم مهر سال جاری برای اجرای حکم محکومیت خود از طرف دادگاه کیفری استان تهران، به زندان اوین مراجعه کرد و بعد از حدود سه ماه، 29 آذر ماه برای مدت چهار روز به مرخصی آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار