رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) محلات خبر داد:

خریداری دستگاه سی تی اسکن بیمارستان محلات/راه اندازی بخش آی سی یو

خبرگزاری پانا: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات گفت: پیشرفته ترین دستگاه های سی تی اسکن و تصویر برداری رادیولوژی دیجیتال استان به زودی در بیمارستان محلات نصب و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۳۴۰۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

بابک نامغ در گفت و گو با خبرنگار پانا، ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به طرح تحول نظام سلامت افزود: این طرح در سراسر کشور از 15 اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز و با توجه به اعتبارات تخصیص یافته از سوی دولت بازسازی بخش بستری بیمارستان محلات شروع شد که کار تجهیز بخش اول نهایی و بخش دوم با 80 درصد پیشرفت فیزیکی ظرف 15 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره راه اندازی کیلینیک بعدازظهر درمانگاه بیمارستان امام خمینی(ره) محلات ادامه داد: این کیلینیک با حضور پزشکان متخصص در نوبت عصر نیز راه اندازی شد و از 29 فروردین ماه امسال با تمهیدات اندیشیده شده سیستم نوبت دهی صبح این بخش فعال و در آینده نزدیک سیستم نوبت دهی عصر درمانگاه هم فعال می شود تا مراجعه حضوری شهروندان به درمانگاه بیمارستان جهت تعیین وقت نیاز نباشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) محلات در بخش دیگری از صحبت های خود از خرید دستگاه های پیشرفته پزشکی خبر داد و اظهار داشت: با کمک مسئولان شهرستان و خیرین ثبت سفارش دستگاه سی تی اسکن بیمارستان محلات طی روزهای گذشته صورت گرفته است، همچنین با پیگیری های مسئولان دستگاه تصویر برداری رادیولوژی دیجیتال نیز خریداری و به زودی در اختیار بیمارستان قرار خواهد گرفت و لازم به ذکر است که این دو دستگاه مجهز ترین دستگاه های موجود در نوع خود در سطح استان هستند.

نامغ خاطر نشان کرد: ماشین بیهوشی ویژه اتاق عمل، دستگاه هورمون شناسی مخصوص آزمایشگاه بیمارستان، دستگاه ماموگرافی و 2 دستگاه آمبولانس از دیگر تجهیزاتی است که با کمک مسئولان و خیرین شهرستان به زودی به امکانات بیمارستان افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) محلات به منظور راه اندازی بخش آی سی یو گفت: با توجه به پتانسیل بیمارستان به زودی بخش آی سی یو بیمارستان محلات با ظرفیت 2 تخت که قابل ارتقا به 4 تخت نیز خواهد بود با هدف کاهش بار اعزام ها از بیمارستان محلات به سایر نقاط راه اندازی خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) محلات افزود: همچنین پس از مشاهده وضعیت نامطلوب اورژانس بیمارستان با پیگیری های به عمل آمده به زودی با اختصاص مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال فضای فیزیکی این بخش از بیمارستان هم توسعه خواهد یافت.

نامغ در پایان ابراز داشت: مرکز بهداشتی درمانی واقع در محلات سفلی نیز به زودی با به کارگیری یک پزشک راه اندازی خواهد شد و به مردم این منطقه خدمات مورد نیاز را ارائه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار