برگزاری طرح مصباح الهدی با حضور معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در قم

خبرگزاری پانا: اردوی آموزشی زیارتی طرح کشوری مصباح الهدی با حضور معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیش از هشتصد دانش آموز استان همدان، بعد از ظهر امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم آغاز شد.

کد مطلب: ۳۳۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر حمید رضا کفاش طی سخنانی در مراسم افتتاحیه طرح معرفت سه زیر مجموعه طرح کشوری مصباح الهدی با اشار به اجرای طرح در شهری که متبرک به مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) است، ابراز کرد: تمام مدیران تربیتی و پرورشی لازم است از ظرفیت های مذهبی شهر قم برای آموزش و ارتقای سطح معنوی دانش آموزان و معلمان و آشنایی بیشتر آنان با معارف دینی بهره بگیرند.

وی در خصوص اهمیت کسب معرفت در زندگی گفت: معرفت انسان را پا برجا نگه می دارد و افراد باید معرفت معنوی را در وجودشان ارتقا داده و عشق به معبود را هرگز فراموش نکنند.

در مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی زیارتی طرح مصباح الهدی مسئولانی چون محمد رضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اصغر هاتفی رئیس سازمان دانش آموزی استان و حجت الاسلام صفرپور از کارشناسان فرهنگی حضور داشتند.

سخنرانی مدیر کل و معاون پرورشی آموزش و پرورش همدان و مجری طرح و نیز پخش کلیپ و نوحه خوانی در شب شهادت امام هادی(ع) از بخش های دیگر این مراسم بود.

به گفته فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، طرح مذکور با همکاری خوب مسئولان استان قم و با هدف آشنایی با اهل بیت(ع) و وجود با برکت امام عصر(عج) و نیز مباحث مهمی چون مرجعیت و تقلید، با حضور هشتصد دانش آموز سال اول مقطع متوسطه در دو جنسیت دختر و پسر از اول اردیبهشت آغاز شده و تا سوم اردیبهشت در مجتمع یاوران مهدی(عج ) جمکران قم ادامه خواهد یافت.

تهیه گزارش: سید محمد سید ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار