ذهن و روحیه انسان ها در محیط های سالم می تواند رشد یابد

خبرگزاری پانا: محسن مرادی پناه، فرماندار بهار، گفت: ذهن و روحیه انسان ها در محیط های سالم می تواند رشد یابد که این مهم با فعالیت های حراستی در دستگاهها امکان پذیر می باشد.

کد مطلب: ۳۳۶۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، گردهمایی مدیران حراست دستگاههای اجرایی شهرستان بهار در محل فرمانداری برگزار شد.
در این گردهمایی فرماندار بهار با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به لطف باری تعالی تا ظهور حضرت حجت (عج) به راه خود ادامه خواهد داد گفت: لازمه این حرکت عظیم حراست از آرمان ها و ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید این مهم را همواره در عملکردهای دستگاهی خود مد نظر قرار دهیم.
محسن مرادی پناه با بیان این که فرق جمهوری اسلامی با دیگر کشور های جهان حرکت مبتنی بر دین مداری می باشد خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد دستگاههای مختلف در جمهوری اسلامی بر مبنای اعتقاد دینی و تخصص کاری نیروی انسانی آنان صورت می گیرد و تخصص تنها راه گشای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی نیست.
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم در کشور باید نیروی انسانی متناسب را در دستگاههای اجرایی فراهم نمود و با استمرار دائمی حرکت بر مبنای آرمان ها و ارزش های والای اسلامی از مرزهای اعتقادی و دینی افراد حراست کرد.
وی یکی از وظایف مهم مدیران حراست در دستگاههای اجرایی را فراهم نمودن محیطی سالم در این دستگاهها دانست و عنوان کرد: شناخت روحیه افراد مختلف در چگونگی نحوه برخورد با آنان بسیار مهم می باشد و این موضوع باید در دستور کار این بخش قرار گیرد.
فرماندار بهار ادامه داد: ذهن و روحیه انسان ها در محیط های سالم می تواند رشد یابد و ابتکار ها و خلاقیت های جدید را به ارمغان آورد که این مهم با فعالیت های حراستی در دستگاهها امکان پذیر می باشد.
مرادی پناه با اشاره به این که نباید فعالیت های مختلف حراستی را با گروه بندی ها و جناح بندی های مختلف در هم آمیخت افزود: جناح بندی ها باعث می شود تا نتوانیم بر طبق اصول حرکت کنیم و این کار موجبات شکست در فعالیت های مختلف را فراهم می سازد.
وی همچنین بر جلوگیری بیش از پیش از سوء استفاده های مختلف اداری و سازمانی در دستگاههای مختلف تاکید کرد.
وی همچنین بر جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی شهرستان بهار تاکید کرد و افزود: با توجه به این که مقام معظم رهبری سرمایه گذاران و کار آفرینان اقتصادی را جهادگران اقتصادی معرفی کرده اند و با توجه به نیاز شهرستان در موضوع اشتغال و توسعه صنایع مختلف، همه اینها اقتضا دارد که بر جذب سرمایه گذاری ها تاکید و زمینه برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار